ceruleanfive
Bläckfisk
Har sökt runt lite på forumet, men inte hittat det jag söker. Om jag har missat det får ni hemskt gärna tipsa!
Jag har börjat kika på att ge ut ett genomarbetat rollspel jag pysslat med de senaste åren. Överväger att testa en Kickstarter-kampanj någon gång i framtiden – då kan det ju även vara kul med lite smått och gott. Satt och googlade runt och skickade lite mailfrågor, men det slog mig att det lär finnas en och annan här på forumet som sitter på en hel del kunskap.
Jag har börjat kika på att ge ut ett genomarbetat rollspel jag pysslat med de senaste åren. Överväger att testa en Kickstarter-kampanj någon gång i framtiden – då kan det ju även vara kul med lite smått och gott. Satt och googlade runt och skickade lite mailfrågor, men det slog mig att det lär finnas en och annan här på forumet som sitter på en hel del kunskap.
- Ni som gett/ger ut böcker i mindre upplagor – hur har ni löst det med lager och distribution? Kör ni on demand-tryck eller har ni en pall böcker ståendes hemma?
- Har inte lyckats hitta något tryckeri som kan leverera tvåsidiga limmade skrivblock, för karaktärsblad. Har någon koll på vilka som kan fixa det?
- Någon som har erfarenhet av att beställa specialgjorda tärningar, med egen symbol på en av sidorna? Är det Chessex man kör genom, eller finns det bättre alternativ?
- Funderar också på en SL-skärm, typ 3 liggande A4 i kartong. Någon som har gjort det?
- Några boktryckerier som ni vill slå ett slag för? Några tryckerier ni vill slå, punkt?