Nekromanti Rollspelsutmaning 2010

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Sereg said:
Är det inte dags igen för en rollspelsutmaning á la dogmautmaningarna för några år sedan?

Två A4-sidor. PDF. Vem är på?
Heh. Du får hålla dig till tåls. Det kommer något på... måndag, har jag för mig det blev. Men du har en jäkla timing, det ska jag säga.

Markehed

Warrior
krank said:
Sereg said:
Är det inte dags igen för en rollspelsutmaning á la dogmautmaningarna för några år sedan?

Två A4-sidor. PDF. Vem är på?
Heh. Du får hålla dig till tåls. Det kommer något på... måndag, har jag för mig det blev. Men du har en jäkla timing, det ska jag säga.
Fett ös då har jag nog lite tid över. Så länge det inte blir någon 24h utmaning.

Tony.Meijer

Ärketeknomantiker
Inget att oroa sig över, jag ska se om jag kan få upp det i morgon kväll. Det kommer att vara en två månaders utmanning, följt av ännu en sådan när denna är avklarad, är i varje fall planen.

Sereg_UBBT

Swashbuckler
Tony.M.Meijer said:
Inget att oroa sig över, jag ska se om jag kan få upp det i morgon kväll. Det kommer att vara en två månaders utmanning, följt av ännu en sådan när denna är avklarad, är i varje fall planen.
Två månader låter som lång tid. Räcker det inte med 1 månad?

Karl Olsson

Veteran
Låter intressant detta. Hur funkar sådana här tävlingar? något speciellt tema man ska gå efter eller?

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Allt kommer att uppenbara sig på måndag(?), men jo, det ryktas om att det kommer att vara ett speciellt tema i den här utmaningen.