Nekromanti [Rotsystem] - Funderingar inför crowdfunding

Max Raven

T12-kultist
Här är lite fritt spånande, löst kopplat till nivåer. Använd om du vill:

krank said:
10:- Proletär: Du tackas i Rotsystems grundbok.
Har inget bättre förslag här utom arbetare, som bara är en variant på detta. :gremsmile:

krank said:
35:- Digital grafittiartist: Signerad PDF - Du får en högst personlig PDF med min signatur samt en hälsning; du väljer vem hälsningen är till. Du tackas i Rotsystems grundbok.
Cel-shader, taggare, nethead, hacker, blogger...

krank said:
150:- Rekryt: Ett exemplar av Rotsystem som tryckt produkt. Du tackas i Rotsystems grundbok.
Punkare, n00b, upprorsmakare...

krank said:
175:- Frilansare: Som Rekryt, men exemplaret är signerat och innehållet en hälsning; du väljer vem hälsningen är till.
Solo, samuraj, "konsult"...

krank said:
250:- Agent: Som Frilansare, men exemplaret är dessutom numrerat.
Infekterad av grönskan, rotnod, systemadministratör, byråkrat...

krank said:
400:- Statslös: Som Agent, och du får också ett exemplar av Null State.
-

krank said:
500:- Mer än mänsklig: Samma som Agent, men du får också ett exemplar av More than Human.
-

krank said:
1000:- Den slutgiltiga krigaren: Samma som Agent, men du får också ett exemplar vardera av Evolutionens Barn, Null State, VÄRMEDÖD och More than Human.
Universalsoldat. :gremwink:

krank said:
1300:- [5 st] Uppdragsgivare: Som Agent, och du får också bestämma ett spel Mikael ska spela med eller mot dig en hel eftermiddag. Bor du i Stockholmsområdet kan du välja fysiska spel (brädspel, rollspel), annars blir det över internet.
Korporation, kaosagent, kontakt...

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Sådär, nu har jag skrivit in mina belöningsnivåer också.

Kvar att göra:
- Pitch till spelet. Ska försöka hålla det kort och kärnfullt, det ska framgå tydligt vad det är för slags spel och vad rollpersonerna gör.
- Stretch goals ska föras in.
- Snygg grafik för stretch goals-sammanfattningen
- De olika backer-nivåerna ska skrivas in.
- Några fler bilder ska infogas; så man kan se 1-3 av Austins grejer i full storlek t.ex.
- Räkna ut varför bannerbilden blir suddig...
- Fixa så att jag kan ta emot mer än 22 papp via Paypal (involverar att maila eller faxa dem nåt identifierbart).
- Fixa en profilbild till IndieGoGo.

Stretch goals-grafiken fixar jag imorgon, liksom en profilbild till IndieGoGo.

Att fixa så att jag kan ta emot mer än 22 papp tar jag under veckan; måste inte fixas innan fundern sjösätts. Lite samma grej med profilbilden.

Planen är alltså nu att dra igång på riktigt imorgon kväll...

Max Raven

T12-kultist
Nu lagar vi med bunsenbrännare! :gremlaugh:

<object width="425" height="350"> <param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/yqBmx_gKFCw&list=PLoAc5hlnzY89ghg6YOLKnskeMiTz4VRup"></param> <param name="wmode" value="transparent"></param> <embed src="http://www.youtube.com/v/yqBmx_gKFCw&list=PLoAc5hlnzY89ghg6YOLKnskeMiTz4VRup" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> </embed></object>

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Okej, bonusmåls-grafik:

Vad tycker ni?

(Tycker ni inget innan typ 20:00 ikväll så drar jag igång det hela då, bära eller brista...)

Attachments