Nekromanti RSS-läsare online?

G

Guest

Guest
Jag söker en bra RSS-läsare online för att kunna hålla ordning på mitt internetliv, helst ska den ha möjlighet till både privata och publika feeds och viktigast av allt, det ska vara en lätt address.

Jag försökte söka på det på forumet, men jag upptäkte att RSS är en ganska vanlig bokstavskombination i det svenska språket.

/Zorbeltuss

G

Guest

Guest
Tackar, underligt att det inte kom upp på mina googlesökningar :p

/Zorbeltuss

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Agreed. Bäst i test.

Det är den jag använder.

Bland annat får jag Arbetsförmedlningens nya fina RSS-feed, som talar om för mig när det kommer nya lärartjänster.

Allvarligt, det kommer 40-60 per dag. Och då gäller det bara gymnasielärare.

40-60 PER DAG, för i helsikke. om en enda gymnasielärare går arbetslös betyder det att vederbörande är en latgris eller tokvägrar flytta på sig det minsta. Eller så finns det helt enkelt tokmånga gymnasielärare utan arbete...

Rickard

Urverk speldesign
Söka på forumet [OT]

Jag försökte söka på det på forumet, men jag upptäkte att RSS är en ganska vanlig bokstavskombination i det svenska språket.
Rising lärde mig en sak för länge sedan, nämligen att man kan sätta mellanslag före och efter sökordet så söker man endast på det ordet. När jag sökte på RSS och kollade alla inlägg det senaste året, så fick jag två resultat.

/Han som söker mer på forumet än på Google