Nekromanti Rustningskammren söker medarbetare

Archer

Swashbuckler
De senaste månaderna har Rustningskammaren blivit riktigt dammig. På grund av mindre rollspelande från vår sida har det inte blivit mycket nytt material och mycket lite updateringar av sidan.
Av denna anledning söker vi nu medarbetare vars primära intresse är att skriva material till DoD6. Om du är intresserad, skriv ett mail till johan.e@mbox309.swipnet.se och bifoga ett exempel på något du har skrivit.

Vad som gäller för medarbetare.
1. Uppdateringar av sidan och uppläggandet av material kommer först och främst, tills vidare, att ske av Johan Eriksson. Detta endast på grund av att det primärt är ett problem med att loginet för kontot endast kan användas av Johan. Om man kan upprätta en väl fungerande struktur för att medarbetarna ska kunna updatera sidan och lägga upp material kan det eventuellt bli aktuellt att flytta sidan till en server där man kan dela på login.

2. Material på Rustningskammaren har som krav på sig att vara av bra kvalitét. Detta innebär att det ska vara genomläst, hålla en rimligt seriös nivå (inget omoget material), samt vara material som passar in i Trudvang. Detta innebär kort och gott att inga artiklar om Trudvangska ninjor är acceptabla, medans en seriös arktikel om Vildbronjornas bärsärkarkrigare eller religiösa högtider är exempel på den typ av material som kan accepteras.

3. Att man spelar DoD6 (och eventuellt Expert när det finns tillgängligt)

Jag (eftersom det primärt är jag som har med sidan att göra) är öppen för förslag och idéer. Det är dags att sidan vaknar ur dvalan.

Vad vi behöver när det gäller medarbetare är;
1. Skrivbenter - Artiklar, Äventyr, Regler, etc.
2. Programmerare.
3. Tecknare.

Ok, detta inlägg hamnade kanske i fel forum. Tyvärr så kommer jag inte åt någon möjlighet att flytta det.