Hejsan,
jag har en massa World of Darkness böcker som jag skulle kunna tänka mig att skiljas ifrån. Detta på grund av tidsbrist, sjunkande intresse och flytt till en mycket mindre lägenhet. Samtliga böcker är i mycket gott skick. Jag köpte de flesta av dem ganska spontant med planer att börja rollspela igen men så blev livet litet mer intensivt och jag insåg att jag behövde spendera mer tid till att plugga och mindre till att spela spel ...
Jag bor i Stockholmstrakten och tycker att det skulle vara väldigt smidigt att mötas någonstans för att göra affärer men om någon skulle vara intresserad som bor i någon annan del av detta avlånga land så har jag inget emot att skicka ett par böcker med posten heller.
BÖCKER OCH PRISER:
WORLD OF DARKNESS:
Corebook 100kr
Asylum 150kr
VAMPIRE: THE REQUIEM
Corebook 150 kr
Lancea Sanctum +2 pin 150kr
Ventrue: Lords of the Damned +1 pin 100kr
Mekhet: Shadows in the Dark 100kr
Nosferatu: The Beast that Haunts the Blood 100kr
Blood: Player's Guide 100kr
CHANGELING: THE LOST
Corebook 200kr
Storyteller's Screen 50kr
Lords of Summer 100kr
Winter Masques 100kr
Rites of Spring 100kr
Är villig att diskutera pris samt ge mängdrabatt vid köp av mer än en bok!
Skulle någon undra över kvalité på någon speciell bok så är det bara att höra av sig. Jag skulle även kunna ta bilder av boken i fråga. Nå mig gör man lättast via email: comedawn@live.com.
jag har en massa World of Darkness böcker som jag skulle kunna tänka mig att skiljas ifrån. Detta på grund av tidsbrist, sjunkande intresse och flytt till en mycket mindre lägenhet. Samtliga böcker är i mycket gott skick. Jag köpte de flesta av dem ganska spontant med planer att börja rollspela igen men så blev livet litet mer intensivt och jag insåg att jag behövde spendera mer tid till att plugga och mindre till att spela spel ...
Jag bor i Stockholmstrakten och tycker att det skulle vara väldigt smidigt att mötas någonstans för att göra affärer men om någon skulle vara intresserad som bor i någon annan del av detta avlånga land så har jag inget emot att skicka ett par böcker med posten heller.
BÖCKER OCH PRISER:
WORLD OF DARKNESS:
Corebook 100kr
Asylum 150kr
VAMPIRE: THE REQUIEM
Corebook 150 kr
Lancea Sanctum +2 pin 150kr
Ventrue: Lords of the Damned +1 pin 100kr
Mekhet: Shadows in the Dark 100kr
Nosferatu: The Beast that Haunts the Blood 100kr
Blood: Player's Guide 100kr
CHANGELING: THE LOST
Corebook 200kr
Storyteller's Screen 50kr
Lords of Summer 100kr
Winter Masques 100kr
Rites of Spring 100kr
Är villig att diskutera pris samt ge mängdrabatt vid köp av mer än en bok!
Skulle någon undra över kvalité på någon speciell bok så är det bara att höra av sig. Jag skulle även kunna ta bilder av boken i fråga. Nå mig gör man lättast via email: comedawn@live.com.