Tjolahopp,
Efter att ha påbörjat en rensning i rollspelshyllan så tänkte jag fortsätta, och därför kolla efter intresse för följande saker;
Drakar och Demoner
Kaos Väktare
Bok I. Rollpersonen
Bok II. Spelledarboken
Magi Regelbok
Alla av dessa har precis lagom slitage, dvs vällästa med bleknande omslag men insidorna är hela och fina.
Mutant 2
Katastrofens Väktare
Själva boken i gott skick men omslaget har släppt och fått bli tejpat, kartan finns med.
Stormbringer Grundbok från Chaosium Inc.
Dungeons & Dragons 2ed
Players Handbook x 2 olika utgåvor
Skills & Powers
Monsters Manual
Dungeon Masters Guide
Combat & Tactics
slänger även här in lite diverse strunt såsom slskärm och ngt äventyr.
Priser på allt är bud, och när ni bjuder, ge mig ett pris där ni står för frakten (detta för att undvika förvirrning). Ju större paket ni köper desto billigare kan jag tänka mig. Men jag är mycket väl medveten om vad sakerna är värda så jag skulle bli mycket glad om jag fick se skambud på t.ex. DoDböckerna.
Förhoppningsvis så hittar någon något, eller någon allt.
Mvh
Peter
Efter att ha påbörjat en rensning i rollspelshyllan så tänkte jag fortsätta, och därför kolla efter intresse för följande saker;
Drakar och Demoner
Kaos Väktare
Bok I. Rollpersonen
Bok II. Spelledarboken
Magi Regelbok
Alla av dessa har precis lagom slitage, dvs vällästa med bleknande omslag men insidorna är hela och fina.
Mutant 2
Katastrofens Väktare
Själva boken i gott skick men omslaget har släppt och fått bli tejpat, kartan finns med.
Stormbringer Grundbok från Chaosium Inc.
Dungeons & Dragons 2ed
Players Handbook x 2 olika utgåvor
Skills & Powers
Monsters Manual
Dungeon Masters Guide
Combat & Tactics
slänger även här in lite diverse strunt såsom slskärm och ngt äventyr.
Priser på allt är bud, och när ni bjuder, ge mig ett pris där ni står för frakten (detta för att undvika förvirrning). Ju större paket ni köper desto billigare kan jag tänka mig. Men jag är mycket väl medveten om vad sakerna är värda så jag skulle bli mycket glad om jag fick se skambud på t.ex. DoDböckerna.
Förhoppningsvis så hittar någon något, eller någon allt.
Mvh
Peter