Jojjomensan, nu är det dags!
Baskostnaden är 58+18 = 76:-.
Är du intresserad, säg till. Betala via Paypal, Payson eller vanlig hederlig banköverföring.
Köplänk opm du vill betala med Paypal
Jag lovar att ha med mig några nästa gång jag åker på konvent. Problemet är att det lär bli typ... SSK =)Johan K said:Kommer vi att få se några ex. på konvent, så man kan köpa där också??
Ja, det ska nog kunna lösa sig. Tror vi att vi möts i köttet nångång snart eller ska vi ta det via posten?Arfert said:we wants it.
Bra, då har du en morot =)Arfert said:Ska försöka ta mig samman med spelandet, så vi kan ses irl...
Ska undersöka saken.GnomviD said:När man kommer till Paypal-sidan för färg står det att man vill köpa "Evolutionens Barn - svartvit". Konstig länkning eller bara en textrad som inte ändrats?
Problemet är att det tar en vecka att få exemplaren och jag har inga hemma... Lincon är väl till helgen?Vicotnik said:Krank vill du kan jag ta med mig några och sälja på Lincon åt dig krank.
Korrekt.krank said:Problemet är att det tar en vecka att få exemplaren och jag har inga hemma... Lincon är väl till helgen?Vicotnik said:Krank vill du kan jag ta med mig några och sälja på Lincon åt dig krank.