Tack för allt intresse, alla böcker är nu sålda.
Gott nytt!
Julen är bra till så många saker, till exempel gå genom gamla grejer på vinden.
Har nu hittat en hel del gamla rollspelsartiklar av olika slag och tänker att det förhoppningsvis finns någon som kan hitta glädje av det så som jag gjorde en gång i tiden.
Kommer mer, men tänkte starta med några begränsade upplagor av White Wolfspel.
Har hittat följande hittils:
Vampire: The Masquerade
Guide to the Sabbat and Camarilla
Dark Ages: Vampire
Werewolf: The Apocalypse
Mage: The Ascension
Exalted
Det är alltså revised, limited edition och inte de nyare v20.
Några av böckerna har jag bläddrat i men de har aldrig sett mer användning än så och är därför i utmärkt skick.
Ska ärligt medge att jag inte har en susning om vad värdet på de här böckerna är, men det lär väl visa sig om någon är intresserad. Ge ett bud i tråden eller via PM.
Böckerna finns i Stockholm, vid försäljning står köparen för eventuell frakt av valfritt slag.
Bilder, ISBN och annan information ges gärna vid förfrågan.
God fortsättning och ett gott nytt år på er!
Gott nytt!
Julen är bra till så många saker, till exempel gå genom gamla grejer på vinden.
Har nu hittat en hel del gamla rollspelsartiklar av olika slag och tänker att det förhoppningsvis finns någon som kan hitta glädje av det så som jag gjorde en gång i tiden.
Kommer mer, men tänkte starta med några begränsade upplagor av White Wolfspel.
Har hittat följande hittils:
Guide to the Sabbat and Camarilla
Dark Ages: Vampire
Werewolf: The Apocalypse
Mage: The Ascension
Exalted
Det är alltså revised, limited edition och inte de nyare v20.
Några av böckerna har jag bläddrat i men de har aldrig sett mer användning än så och är därför i utmärkt skick.
Ska ärligt medge att jag inte har en susning om vad värdet på de här böckerna är, men det lär väl visa sig om någon är intresserad. Ge ett bud i tråden eller via PM.
Böckerna finns i Stockholm, vid försäljning står köparen för eventuell frakt av valfritt slag.
Bilder, ISBN och annan information ges gärna vid förfrågan.
God fortsättning och ett gott nytt år på er!