Jag har efter mycket om och men bestämt mig för att dra igång en maffig Burning Wheels-kampanj. Nu behöver jag "bara" någonstans att ha den...
Har ni några tips?
Följande är lite kriterier/tankar:
* Det ska vara en produkt riktat till rollspel (dvs inte skönlitteratur e.d.) och vara lättanvänd - jag vill minimera mitt eget arbete och vara redo att köra så fort jag läst boken.
* Jag letar efter en bok eller två max.
* Eftersom jag vill kunna köpa boken omgående ska den finnas i tryck.
* Boken ska vara systemlös eller i annat fall inte innehålla mycket regler/regelrelaterat.
* Jag är inte så insatt i fantasy-litteraturen längre (de senaste åren har jag läst mest på sci-fi), så vad gäller stämning/typ av fantasy e.d. så är jag öppen för alla förslag.
Motivera gärna ditt svar!
Tack på förhand
Har ni några tips?
Följande är lite kriterier/tankar:
* Det ska vara en produkt riktat till rollspel (dvs inte skönlitteratur e.d.) och vara lättanvänd - jag vill minimera mitt eget arbete och vara redo att köra så fort jag läst boken.
* Jag letar efter en bok eller två max.
* Eftersom jag vill kunna köpa boken omgående ska den finnas i tryck.
* Boken ska vara systemlös eller i annat fall inte innehålla mycket regler/regelrelaterat.
* Jag är inte så insatt i fantasy-litteraturen längre (de senaste åren har jag läst mest på sci-fi), så vad gäller stämning/typ av fantasy e.d. så är jag öppen för alla förslag.
Motivera gärna ditt svar!
Tack på förhand