Nekromanti Sälja Eon II

Tobbger

Veteran
Jag har tappat intresset för rollspel och ska sälja startpaketet till Eon II på Tradera. Allt som var med i från början finns med, förutom tre originaltärningar (som jag ersatt med vanliga från Yatzy), en T100, rollformulär (man kan ju skriva ut själv) och den färgglada kartan. Allt annat finns dock med och är i bra skick, allt ligger i originalkartongen. :gremsmile:

Nu är då frågan, vad ska jag lägga som startbud? Och hur mycket kan jag få för det i slutändan?

Duddmannen

Hero
Skulle tippa att typ hundra till hundrafemtio spänn är lagom. De som har råd att pröjsa mer, köper Eon III istället.

Boridus

Veteran
100 - 200 kr Max.

Med tanke på att Eon 3 nu är släppt och att begangnade rollspel inte direkt har så högt andrahandsvärde. Jag skulle nästan säga att allt över 150 spänn är dyrt om det inte är till nån som är i akut behov (som jag en gång varit med vissa DoD-91 moduler)

Men det är bara min mening

MovinGalt

Warrior
Spara Eon II!

Sälj det inte. 100-150 spänn är inte otroligt massa pengisar, du kan panta burkar och tjäna ihop så mycket. Nej nej, lägg ner hela boxen i en kartong, ställ upp på vinden. Ta fram igen om 20 år (när vi har elektroniskt papper och projektorer istället för böcker) och förundras över historien. Visa barn-barnen vad du gjorde som grabb. Det är kul att hitta sådant där nostaligskt senare i livet :gremgrin:

Dessutom; Om 10 år kommer det en tok som bara MÅSTE ha Eon II, en samlare, och då kan du plötsligt få en hel massa pengar för grejerna. Om du nu inte sparar det.

/MovinGalt