Nekromanti [Säljes] Äkta, /nya/ original-exemplar av fanzinet Mjölnir 6 från 1982

osrick

Veteran
I förre Mjölnir-utgivaren Munin Productions arkiv har vi lyckats hitta ett mindre antal exemplar tryckta, ocirkulerade Mjölnir nr. 6 från 1982, s k 'new old stock'. Nu har du en unik chans att äga ett äkta fanzine från rollspelens svenska pionjär-era, i 'mint condition', med mycket material som i stort fungerar för OSR-spel även idag.

Ur innehållet:
  • Orion - Travellerspalten (av Anders Blixt)
  • Grottan (Traveller-scenario, av Gunnar Brolin)
  • Spökspalten - D&D-kompatibla varelser
  • Ormens Kult - Runequest-spalt (av Anders Blixt)
  • Vem tog det ? (Drakar & Demoner- / D&D-äventyr av Bo Jangeborg + Peter Wessman)
  • Top Secret - reviderat stridssystem (av Anders Blixt)

Beställ detta samlarobjekt nu! Pris per exemplar endast SEK 50:- inkl. porto. PM:a mig, alt. skriv till mjolnirfanzine@mail.com för beställningsinformation.
Begränsat antal - med reservation för slutförsäljning. OBS! Nr 6 kan som förut förstås också fortfarande laddas ner som gratis PDF - se mjolnirfanzine.yolasite.com

Attachments

G

Guest

Guest
Jag slår till.
Det kommer att se snyggt ut i gamla DoD-lådan.
PM skickat.

osrick

Veteran
Rättelse: Mjölnir nr. 6 gavs ut april 1983, och inte 1982 som jag skrev i annonsen ovan.

osrick

Veteran
Update: 1/3 av denna stash har nu sålts - välkommen att beställa av de exemplar som finns kvar.