Nekromanti [Säljes] Cyber M/77, OKULT, The Academy, While the World Ends. Leverans på GothCon.

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Jag tittar misstroget på berget med böcker som skall till GothCon.

Jag har deal med Caligo/Megaton Games om att mina spel får ligga på det bordet. Så långt allt väl. Men det finns ingen rim och reson i att lägga två till förväxling lika Cyber M/77-varianter på samma bord och be honom hålla isär dem. (Jo, det _är_ skillnad, men man skall nörda lite för att se den.)

Jag lutar åt att ha dyrpappersvarianten i ryggsäcken och ha den mer kostnadsmedvetna versionen hos Caligo.

Med det sagt, vilka är verkligen inställda på att köpa finpappersvarianten? Hur många böcker skall jag ha i ryggan?

* 150kr för den överdådiga Cyber M/77.
* 100kr för den vanliga Cyber M/77.
* OKULT 50kr
* The Academy 50kr
* While the World Ends (Dunderfina utgåvan med bilder av Claudia Cangini.) 150kr
* (Hydra #1 á 30kr.)

Köp tre, betala för två, billigaste på köpet.

Vad skall jag ha i min rygga?

Lägg en beställning till mig här.

Den är bindande såtillvida att jag kommer att titta surt på dig om du inte tar böckerna ifrån mig senast lördag eftermiddag på konventet, om vi springer på varandra. (Jag sitter inte vid bordet, hitta mig i Indierummet eller nått.). Därefter dumpar jag dem hos Caligo så får du slåss som alla andra.

wilper

Jepp! Det blir fantastiskt bra. Vill du ha båda versionerna av CM?

Dimfrost

Special Circumstances
Jag vill ha ett överdådigt CM/77 om det inte redan var klart. Går det att haffa på puben? Min konventsnärvaro kommer att vara lite sporadisk.

Khan

Kondottiär
Tack men nej tack, ett räcker bra. Ska känna på dem på plats och sedan välja tänker jag.

wilper

Dimfrost: Jag släpar med mig en överdådig till pubben för dig. Möts vi där får du den. Annars får vi hoppas på konventet.

luddwig

Lawful evil
Jag är nyfiken på pappersvarianterna av CM/77. Vill bläddra i Hydra också. Kommer eventuellt att slåss med Caligo om ett ex av varje. Att boka något i förväg känns lite för ambitiöst.

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Om jag skulle till Gothcon hade jag lätt velat ha en överdådig kopia och ett ex av Hydra. Nu ska jag tyvärr inte dit, men om du har ex över efteråt och känner för att lämna ut ett bankkontonummer och stoppa det exet i ett kuvert så är jag lätt på!