Nekromanti [Säljes] d20/D&D, en del övrigt

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Hej. Köp mina saker. :gremsmile:
d20 och D&D överst, annat i botten. Köparen betalar frakt. Jag skickar i Postens gröna eller med Schenker.

Överstrukna titlar är tjingade/sålda.

d20 Modern-splats

Blood and Fists, Blood and Guts
Kampsport respektive modernt militärgrejs till d20 Modern, 64 samt 96 sidor. Länge mina favoriter bland d20 Modern-tillägg.

Modern Player's Companion, Future Player's Companion
En hel bunt nya grejer för d20 Modern-spelare att pussla med när de gör gubbar. Den första fokuserar förstås på vår ungefärliga nutid, och den andra på vår hypotetiska framtid.

d20 Apocalypse
Postapokalyps för d20 Modern (förutsätter att du har d20 Future också!). Förutom att det är en cyberkentaur på omslaget som har en minigun som högerarm och en stoppskylt som sköld i andra handen så var den rätt trist om jag minns rätt. Finns en massa mutationer i alla fall!

40:- styck, eller 150:- för alla fem.

Dungeon Master's Guide
DMG till D&D 3.0. Har ingen aning om varför jag har den. Kostar 0:- om du köper något annat, annars 500:- eftersom den är i så bra skick och botar cancer.

True20 Adventure Roleplaying, True20 Companion, True20 Bestiary, Damnation Decade
En drös grejer till min favoritversion av knådat d20. Grundbok (med några exempelsettings), en companion med kapitel om att anpassa reglerna efter olika genrer (fantsy, scifi, skräck, samt modernt), ett bestiarium (viss tonvikt på fantasy, men rejäla riktlinjer för att bygga egna kritter), samt settingen Damnation Decade: en skruvad version av 1976 där alla farhågor från 60-talet slagit in. 200:- för hela klabbet.

Böcker ur Legends & Lairs-serien
Ett gäng såsböcker till D&D 3.0, producerade av Fantasy Flight Games. Innehåller ganska mycket fluff. De första fyra är pärmböcker (ni vet, med hårda pärmar?) och de sista två är omslagsböcker (såna med mjukt omslag, alltså!).

Seafarer's Handbook (skepp, skeppsstrid, undervattenskampanjer, det fantastiska featet Fool's Luck!)

School of Illusion (64 sidor om och för illusionister, nya spells och prestigeklasser)

Mastercraft Anthology (gott och blandat från olika böcker i serien, väldigt litet överlapp med de andra böckerna ovan)

Portals & Planes

Darkness & Dread

40:- styck, 80:- för de tre som är kvar.

Greyhawk Adventures
Orange rygg, 1988. Om du vill ha den vet du vad det är. 50:-

Diaspora
Tungt Traveller-inspirerat rollspel med FATE-regler. Coolt men oanvänt. Pärmbok! 120:-

Book of Hallowed Might, Book of Eldritch Might II

Diablo II: Diablerie

Klassböcker till D&D 3.0

Living Greyhawk Gazetteer

AD&D 2nd-paket

Top Secret

Western

Version Noll

Dragon Age

Blood Bowl + Death Zone

Nostalgica

Veteran
Hej. Jag köper gärna följande; Klassböcker till d&d 100:-, Western, Blood Bowl, Living Greyhawk, Diablo II Diablere samt paketet med mightböckerna (2x20).

Mvh Ronald (Nostalgica)

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Nostalgica said:
Klassböcker till d&d 100:-, Western, Blood Bowl, Living Greyhawk, Diablo II Diablere samt paketet med mightböckerna (2x20), Dragon age RPG, Portals & planes och Darkness & dread.
Det är uppfattat! Det blir ett rejält paket. :gremsmile: