Nekromanti [Säljes] - diverse rollspel - först till kvarn

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Jo, min Mutantfrösäljning gick ju utmärkt - jag fick mer ledigt utrymme till spel jag faktiskt spelar, plus lite pengar som snabbt försvann i form av mat, och Den odödlige kejsaren fick böcker som han, med lite tur, uppskattar mer än vad jag gjorde.

Så, jag tänkte: Vad mer kan jag sälja iväg? Vissa nyinköp som jag delvis ångrar men inte hunnit läsa igenom och därför inte känner att jag kan skiljas från, tom t.ex Fading Suns, känner jag att jag inte är riktigt redo att skiljas från riktigt än, men nog finns det lite grejer jag kan skyffla bort.

Dessutom vore det stengött att ha råd att köpa en ny SL-remsa innan, typ, fredag morgon. För då ska jag åka, och riskerar att stöta på biljettkontrollanter. Har visserligen sålt Rock band-instrument för 570:-, men de pengarna vet jag inte om de kommer i tid.

Såhär funkar det
Kolla igenom listan. Ser du något du vill ha, skicka ett bud. Nästan vilket bud som helst duger, men frakt tillkommer. Bjud gärna på flera saker i paket. Skambud välkomna.

Men bjud bara om du kan skicka över pengarna innan torsdag kväll. Har jag inte fått något sålt innan dess blir det nya regler, men så ser det ut nu.

Mitt första mål är de 180 kronorna en SL-remsa kostar. Får jag inte ihop så mycket, så är målet de typ... vaddå, 60-70 kronorna det kostar med en ABC-zonsbiljett.

Så, när jag skrev skambud så menade jag skambud.

Saker man köper skickas imorgon torsdag om man slår till ikväll, eller på tisdag nästa vecka om man är senare ute.

Listan
Supergänget (oläst)
Victoriana 1st ed (läst 1 ggr)
Rifts Index
Terone
Kult - Beyond the Veil (alltså den senaste utgåvan, den från 7th circle)
Call of Cthulhu - The Stars Are Right
Call of Cthulhu - Last Rites
Call of Cthulhu - H.P.Lovecrafts Kingsport
Blue Rose

jag är medveten om att bortsett från möjligen kult så är det inte direkt några sällsynta eller så böcker - som sagt, skambud. bara det går fort.

Jag kan kontaktas på E-mail på krank23 snabela gmail.com, pm på forumet, sms eller samtal till 070-2811063.

krank

Har en som ville ha Victoriana för 60 spänn plus frakt, vilket är helt OK om pengarna sätts in i tid och så. Annars går det till nån annan.

Har också ett bud på 100 spänn på Kult som då försvinner till det priset om ingen säger emot innan kvällen är slut. Även det förutsätter att pengarna sätts in typ ikväll eller imorrn.

Sen har jag ett bud på 150-200:- för Blue Rose, men det kan inte betalas förrän på fredag - så om nån vill lägga ett lägre eller likadant bud men kan betala typ ikväll/imorrn så är det väldigt koscher.

Observera också att man i det här läget kan säga grejer som "visst, jag ger X spänn för terone, Supergänget och alla tre Cthulhuböckerna", där X är en ganska låg summa. OK, jag kanske inte vill sälja för en tia stycket, men skambud är, som sagt, helt OK.

Sent tillägg: Två Guitar Hero III-gitarrer, icke trådlösa. De vill jag ha minst 50-75 spänn stycket för, dock. De är knappt använda och man får stickers på sidan av.

krank

Uppdatering: Blue Rose är vikt åt Arfert, Kult är dålt till en bekant uppe i Hudiksvall och Victoriana har gått för en sextilapp.

Dessutom satte killen som vann mina Rock band-instrument just in pengar på kontot, så nu ligger jag en bra bit över mina target numbers.

Däremot är det här fortfarande grejer jag vill bli av med, så hör av er om något är intressant.

EDIT: Eller vänta... Fuck! 630 spänn! Lite väl saftigt för min del...