Dimfrost
Special Circumstances
Det mesta är rätt billigt; jag har inte satt något pris, men det är bara att föreslå något. Köparen betalar frakten. Om inte annat anges är sakerna i bra skick, näst intill nyskick. Följande är till salu:
Khelataar: Grundbox (lite sliten låda, böcker i fint skick), Eilapam, Encyklopedia Digoni
DoD6: Expert:Rollpersonen, Expert:Magi, Snösaga, Spelledarskärm (senaste utgåvan, inplastad)
Viking: Komplett produktlinje
GURPS: Goblins, In Nomine, Mars
Eon: Mystik och magi, Legender och hemligheter
Wheel of Time RPG: Grundboken
Changeling: Freeholds and Hidden Glens
Metabarons: Grundboken (boken är lite sliten, men bara vad den har blivit av att ha stått i en hylla på SF-bokhandeln; jag har inte använt den)
Gammalt DoD: Magilre (splitter nytt), Dödens väg
Mutant: Grundboxen (alltså gamla Mutant 1, andra utgåvan (med bland annat en stridsvagn och en grönhudad tjej på framsidan). Rätt slitet, men komplett, och inte trasigt på något sätt)
Mutant Chronicles: Bauhaus, Ondskans ansikte, De fyra ryttarna
Stjärnornas Krig Rollspelet: Encyklopedia Galactica, Kampanj
/Dimfrost
edit: undrar varför jag skrev "köpes: säljes:" i rubriken?
Khelataar: Grundbox (lite sliten låda, böcker i fint skick), Eilapam, Encyklopedia Digoni
DoD6: Expert:Rollpersonen, Expert:Magi, Snösaga, Spelledarskärm (senaste utgåvan, inplastad)
Viking: Komplett produktlinje
GURPS: Goblins, In Nomine, Mars
Eon: Mystik och magi, Legender och hemligheter
Wheel of Time RPG: Grundboken
Changeling: Freeholds and Hidden Glens
Metabarons: Grundboken (boken är lite sliten, men bara vad den har blivit av att ha stått i en hylla på SF-bokhandeln; jag har inte använt den)
Gammalt DoD: Magilre (splitter nytt), Dödens väg
Mutant: Grundboxen (alltså gamla Mutant 1, andra utgåvan (med bland annat en stridsvagn och en grönhudad tjej på framsidan). Rätt slitet, men komplett, och inte trasigt på något sätt)
Mutant Chronicles: Bauhaus, Ondskans ansikte, De fyra ryttarna
Stjärnornas Krig Rollspelet: Encyklopedia Galactica, Kampanj
/Dimfrost
edit: undrar varför jag skrev "köpes: säljes:" i rubriken?