Hej!
Jag har diverse rollspel/äventyr som jag vill sälja.
Stjärnornas krig, rollspelet. Fortfarande inplastat (3 böcker)
3 äventyr till Stjärnornas Krig (alla i bra, oläst skick)
* Attackstyrka Shantipole (inkl. karta)
* Stjärnornas krig kampanj
* Uppdrag Tatooine
Laglöst land (supplement till Western) 1:a utgåvan, 1:a upplagan från 1999. Inklusive en lös karta över förenta staterna, transportförbindelser samt New Mexico och Arizona.
Dragon Lance Saga Classic Volume 3(9453) från 1994
Innehåller 4 äventyr som är uppdaterade till AD&D 2ND Edition regler. Äventyren är Dragons of Dreams, Dragons of Truth, Dragons of Faith och Dragons of Triumph. Den är komplett med en stor A3 karta över platserna.
AD&D 2nd Edition Players Guide to the Dragonlance Campaign från 1993 i bra/oläst skick.
Heroes Unlimited Revised från 1988 (Palladium Books) andra upplagan.
Justice Machine, sourcebook till Heroes Unlimited, också Palladium books från 1985.
Om ni är intresserade så hör av er och skriv vad ni är villiga att betala. Bilder kan tas och skickas på begäran.
Mvh
Mime
Jag har diverse rollspel/äventyr som jag vill sälja.
Stjärnornas krig, rollspelet. Fortfarande inplastat (3 böcker)
3 äventyr till Stjärnornas Krig (alla i bra, oläst skick)
* Attackstyrka Shantipole (inkl. karta)
* Stjärnornas krig kampanj
* Uppdrag Tatooine
Laglöst land (supplement till Western) 1:a utgåvan, 1:a upplagan från 1999. Inklusive en lös karta över förenta staterna, transportförbindelser samt New Mexico och Arizona.
Dragon Lance Saga Classic Volume 3(9453) från 1994
Innehåller 4 äventyr som är uppdaterade till AD&D 2ND Edition regler. Äventyren är Dragons of Dreams, Dragons of Truth, Dragons of Faith och Dragons of Triumph. Den är komplett med en stor A3 karta över platserna.
AD&D 2nd Edition Players Guide to the Dragonlance Campaign från 1993 i bra/oläst skick.
Heroes Unlimited Revised från 1988 (Palladium Books) andra upplagan.
Justice Machine, sourcebook till Heroes Unlimited, också Palladium books från 1985.
Om ni är intresserade så hör av er och skriv vad ni är villiga att betala. Bilder kan tas och skickas på begäran.
Mvh
Mime