För de som är intresserade.
Säljer följande rollspelsböcker:
Engelska:
In Nomine Anime (In Nomine)
Demon Hunter X (WoD)
GURPS Lensman (GURPS)
Svenska:
Kult (lätt vågiga sidor)
Mutant: UA Grundregelbok
Neoviking
DoD6:
DoD 6 Första versionen
DoD 6 Expert: Magi
DoD 6 Expert: Rollpersonen
DoD 6 Reviderade utgåvan
Choose your own adventure-böcker (Crossroads adventure):
Ghost of a Chance
Revolt on Majipoor
Rensar lite i hyllorna - säljer t ex ursprungs-MUA då jag har den senare regelboken (för mig att det var någon minimal skillnad, minns inte vad). Kommer lägga upp lite till i dagarna - har ett par Choose your own adventure som ska upp (är det rollspel?). Överväger också vissa andra - om jag ska lägga upp spelarhäftena till MUA, t ex, då jag har Spelarboken. Har ett par andra funderingar också. Får se.
(Inte fullt så rollspelsrelaterat, men funderar även på att sälja em del av mina oanvända miniatyrer - DEldar diverse, lite Warzone-DL och annat bös. Får se.)
Säljer följande rollspelsböcker:
Engelska:
In Nomine Anime (In Nomine)
Demon Hunter X (WoD)
GURPS Lensman (GURPS)
Svenska:
Kult (lätt vågiga sidor)
Mutant: UA Grundregelbok
Neoviking
DoD6:
DoD 6 Första versionen
DoD 6 Expert: Magi
DoD 6 Expert: Rollpersonen
DoD 6 Reviderade utgåvan
Choose your own adventure-böcker (Crossroads adventure):
Ghost of a Chance
Revolt on Majipoor
Rensar lite i hyllorna - säljer t ex ursprungs-MUA då jag har den senare regelboken (för mig att det var någon minimal skillnad, minns inte vad). Kommer lägga upp lite till i dagarna - har ett par Choose your own adventure som ska upp (är det rollspel?). Överväger också vissa andra - om jag ska lägga upp spelarhäftena till MUA, t ex, då jag har Spelarboken. Har ett par andra funderingar också. Får se.
(Inte fullt så rollspelsrelaterat, men funderar även på att sälja em del av mina oanvända miniatyrer - DEldar diverse, lite Warzone-DL och annat bös. Får se.)