Nekromanti [Säljes] - DVD-boxar, Torchwood och BSG

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Jag köpte nyligen, på rea, Torchwood säsong 1 och 2 samt Battlestar Galactiva säsong 1.

Jag är däremot en snobb; trots att boxarna har en del special features och har bra bild/ljus såvitt jag kan avgöra, så saknar jag en sak: text på engelska. Det finns inte ens "for the hearing impared". Det är bara svensk, norsk, dansk, finsk.

BSG och Torchwood säsong 2 är oöppnade. Torchwood säsong 1 är öppnad, men det är bara första skivan som använts, och då bara tillräckligt länge för att konstatera att textningen var som den var.

Så; vad är lämpligt pris? 400:- för hela paketet, om nån bara vill ha en eller två får man säga till?

EDIT: Det är alltså den nya BSG. Den där Starbuck är tjej och effekterna är snygga.

Storuggla

Champion
"Jag köpte nyligen, på rea, Torchwood säsong 1 och 2 samt Battlestar Galactiva säsong 1."

För att klargöra - är det Battlestar Galactica säsong ett orginalet, eller den nya tvserien?

Storuggla, cylonerna fick östrogen

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Storuggla said:
För att klargöra - är det Battlestar Galactica säsong ett orginalet, eller den nya tvserien?
Den nya. Sorry, det borde jag skrivit. Har inte sett originalet, så jag räknar knappt med att det finns =)

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Jag är intresserad av säsong 1 och 2 av Torchwood, men inte av BSG säsong 1 (har för många redan... :p). Så om du kan tänka dig sälja dem för sig, skrik på mig (alt. skicka ett mejl/PM).