Nekromanti Säljes - En väldig massa rollspel.

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Right. Dax att storgallra i samlingen.

Priserna gäller om du bara köper en sak. Köp många och vi kommer nog att hitta en bra deal. Planen är att få forumiter köper massor med prylar, så jag inte behöver bygga så många paket.

Skicket är begagnat men helt och rent om jag inte skriver annat.

Jag skickar med Schenker eller Posten.

-

Blue Planet paket 599:- - Player's Guide, Moderator's Guide, First Colony, Natural Selection, Frontier Justice och Fluid Mechanics. Hyffsat trovärdig Sci-Fi som utspelar sig på en vattenplanet.

Spacemaster-bundle 199:- Spacemaster: Privateers (Grundregler) och Timeriders. Ett fantastiskt supplement som gör att du kan låta dina Spacemastergubbar äventyra tillsammans med dina Rolemastergubbar.

Mage The Sorcerer's Crusade-bundle 499:- Regelboken, fyra supplement och spelledarskärmen. Spela trollkarlar under renässansen.

Hunter the Reckoning-bundle 239:- - Grundboken och Mellanösternsupplementet "Holy War". Spela folk som ser syner och tror att grannen är en zombie. Ospelad.

Cyberpunk 2020 paket 999:- Regelboken och en hel drös expansioner och äventyr. 10cm hyllvärmare hos mig, en livstid av cyberpunkäventyr hos dig?
Grundreglelboken + följande:
Chromebook,
Crashpoint,
Corporation report 2020 vol.3,
Deep Space,
Edgerunners Inc.,
Eurosource,
Grimm's Cybertales,
Home of the brave,
King of the Concrete Jungle,
Maximum Metal,
Night City Stories,
The Osiris Chip,
Pacific Rim Sourcebook,
Tales from the Forlorn Hope och
When Gravity Fails.

Midnight-bundle 399:- - Midnight 2ed, Against the Shadow, Crown of Shadow.

True 20 Adventure Roleplaying 149:- - Generiska och förenklade D&D-regler. Jag vet inte vad som kom först, men de är rätt lika reglerna i Blue Rose, som var D&D så förenklat att till och med tjejjer skulle kunna spela det. Ospelad.

Orbit - 149:- - Någon sorts surrealistiskt Sci-Fi spel, tror jag. Ospelad.

Mechwarrior: 2nd ed. The battletech role playing game 129:- - Spela mechapiloterna från brädspelet Battletech, det verkar helt OK men jag har inte spelat det.

Space Marine Battles - 59:- - Öhh, en bok med en massa spelrapporter från folk som spelat Epic. Ascoolt.

Stormbringer - 149:- - Fantasyspel baserat på böckerna om Elric (snubben på omslaget till gamla Drakar och Demoner-boxar). BRP om jag minns rätt.

Land of Giants 99:- - Vikingaboken till Pendragon. Läst men ospelad.

Legacy: War of Ages 149:- - Highlanderrollspelet, med avfilade serienummer. Verkar helt OK, typ som att spela odödliga i WoD. Jätteful reva på omslaget, annars ok.

Västmark - 99:- - Fanproducerad "piratversion" av Västmark. Tror jag. Det är inte den som Krille kränger i alla fall. Ringpärmsrygg.

Tribe 8 1st Ed 129:- - Postapokalyptiskt rollspel som utspelar sig i Kanada, om jag minns rätt.

Warzone - Rasande figurspel i en dödlig framtid 49:- - Någon sorts figurspelsregler, inga modeller, bara boken. Som på ett Mutant Chronicles-passande sätt håller på att falla sönder i molekyler. Limmet i ryggen har släppt, lösbladssystem.

Aces & Eights 999:- - Världens snyggaste Westernrollspel. Det är säkert bra också eftersom det kostar skjortan på begagnatmarknaden. Ospelat.

Gary Gygax's Dangerous Journeys 199:- - Fantastiskt (förutsätter jag) fantasyspel av Gary Gygax sedan han lämnat TSR.

Last Rites 79:- - Någon sorts äventyr till CoC.

A Song of Ice and Fire Roleplaying 149:- - Förstautgåvan i med pärm. Stor fin bok. Förtryck allmogen, förråd din bror och ligg med horor i detta fantastiska rollspel baserat på bokserien med samma namn.

Sun & Storm - The Codex 9:- - Supplement till ett spel jag varken läst eller spelat.

Beyond the Supernatural 99:- - Skräckrollspel, rollformuläret utklippt och förlorat. Väldigt sliten bok, därför måste det ju vara bra. Själv har jag ingen aning, köpte det begagnat.

NeoViking 49:- - NeoViking ligger rätt bra till i min lista över historiens sämsta rollspel. Köp det och ge i present till någon du inte tycker om.

Heavy Gear 2nd Ed 139:- - Spela mechapiloter

NeoTech-bundle 249:- - Box (sliten), grundregler (vattenskadade men OK), Avalanche, Nippon och Operation Mangala. Svenskt cyberpunkspel med regler liknande de i Eon. Köp den första utgåvan och spela innan tredje kommer, så du kan stå högst på barrikaderna och berätta om hur mycket bättre allt var förr.

Top Secret/SI + Agent 13 Sourcebook 199:- - Agentrollspelsklassiker.

Prime Directive - 99kr Star Trek-rollspel. Ganska slitet.

Full Light, Full Steam 99:- Spela äventyr i steampunkrymden.

Terone 99:- - Svenskt indiefantasyspel av Dimfrost här på forumet. Jag har aldrig spelat det men det var ganska trevligt att läsa. Signerat och därför en perfekt present till alla du känner som heter Wilper.

Mark of Amber 149:- D&D-äventyr med en CD-skiva med passande rollspelsljud.

Bloodshadows 139:- - Skräck-noir-spel från WEG. Ospelat, så den fantastiska kortleken som hör till reglerna är komplett och fräsch.

Darkness & Dread - A Handbook of Horror and Dark Fantasy 99:- D&D 3.5 bok om ondska.

Portals & Lairs - A Resource of Plane Travel and Alternative Worlds 99:- D&D 3.5 bok om dimensionsresor.

* * * * SÅLT * * * *
In Harm's Way - Starcluster 99:- - Tjockt rymdrollspel.

The Daughters of Verona 349:- - Det fantastiska rollspelet där man spelar komedier, dvs pjäser som slutar med att huvudpersonerna gifter sig. Det är roligt på riktigt. Det här är sista exet av första tryckningen som är till salu i Sverige. (Det finns några ex av andra tryckningen kvar i USA. Det är ingen skillnad mellan tryckningarna.) Ospelat och kvar i krympplasten.

Trail of Cthulhu 199:- Gumshoe-baserat Cthulhu-spel av Kenneth Hite (snubben som skrivit en massa engelskspråkiga artiklar i Fenix på sista tiden). Liten reva i ryggen.

DoD Trudvang Box 249:- Näst senaste versionen av Drakar & Demoner. Boxat spel med bland annat två tjocka böcker, rollformulär och ett litet äventyr. Inga tärningar, annars komplett och ospelat.

Changeling the Lost 149:- - Spela bortbytingar som kommer tillbaka till människovärlden igen. Tror jag, boken är ospelad.

The World of Darkness 149:- - Regelboken till ovanstående, går att spela som den är också. Man är människor i en mörk nutid. Boken är ospelad.

Mage the Awakening 149:- - Spela trollkarlar.

Players guide to Low Clans 149:- - Sourcebok till Dark Ages Vampire

Libellus Sanguinis 1 129:- - Sourcebok till Vampire: The Dark Ages

Libellus Sanguinis 2 129:- - Sourcebok till Vampire: The Dark Ages

Vampire the Masquerade Storytellers screen 49:-

Dark Ages Mage 199:- - Spela trollkarlar i WoD-medeltiden. Oläst och ospelat.

All Flesh Must Be Eaten + All Tomorrow's Zombies 249:- - Zombierollspel! Alltså, du spelar inte zombies utan folk som slåss mot zombies. Otroligt högt skattat i genren, men själv spelar jag bara Zombie Cinema. Med det medföljande supplementet kan du slåss mot zombies I RYMDEN!

Dark Ages Inquisitor 199:- - Spela monsterjägare i WoD-medeltiden. Ospelat.

Sengoku 199:- - Det här rollspelet om samurajernas Japan har en helt otroligt detaljerad världsbeskrivning. Värt pengarna bara för den, sedan verkar själva spelet funka rätt bra det med. Dock ospelat.

Spelhjälpmedel 2 - Skattkammaren 49:- - Till gamla Drakar och Demoner. Skyddsplastat och stämplat med föreningslogo.

Arfertbundle 199:- Saga, Fantasy! och äventyret Mörkret vid Stigens Slut. Svensk fantasy när den är som bäst.

Vikingbundle 249:- Viking, Gudarnas Nåde, Västerled och Norden. Rollspel under vikingatiden, föga förvånande. Hyffsat historiskt korrekt om jag förstått allt rätt.

Savage Worlds - Explorer's Edition 49:- - Savage Worlds-reglerna intryckta i ett litet häfte på 160 sidor. Det finns massor med spelvärldar till det här spelet att köpa om man inte vull bygga sin egen.

CthulhuTech 199:- - Call of Cthulhu blandat med Sci Fi och Mecha. Ascoolt. Den snygga utgåvan med fantastiska bilder i färg (följande tryckningar blev svartvita).

Ars Magica 4th ELLER 5th Ed 149:- Jag behöver inte två versioner av det fantastiska rollspelet om trollkarlar på medeltiden. Den ena är till salu, välj själv vilken. Ospelade, men 4e utgåvan är i alla fall bläddrad i.

Ravenloft - Core Rulebook 129:- - Titeln är bluff, det är ingen regelbok utan en världsbok till d20 D&D. Liten reva på ryggen, men annars som ny.

Serenity RPG 149:- - Fireflyrollspelet. Ascoolt! Spela Nathan Fillon, Inara, Jewel, och alla de andra som åker runt i cowboyrymden.

Bubblegum Crisis 149:- - Rollspel baserat på Animen. Spela tjejer i attackrustning som åker motorcykel och räddar Megatokyo undan veckans monster.

Millennium's End - 149:- - Technothrillerrollspel. De nödvändiga genomskinliga skjutmallarna till det innovativa stridssystemet finns kvar, men är utklippta ur boken.

Godlike - 199:- - Spela superhjältar under andra världskriget. Boken är kul att läsa, jag har ingen aning om hur det är att spela dock.

Gammaworld Campaign Setting 129:- - Postapokalypsvärld till något spel som heter Alternity, som jag aldrig spelat. Vi använde mutationerna när vi spelade MUA. Ascoolt.

En Garde! 49:- - Utgåvan från Mindless gaming. HUR MYCKET INFO OM 1700-TALET SOM HELST. Jag spelar Höstdimma i stället när jag vill swisha med svärd, men gillar du detaljerade regler är det här ett bättre val. Ospelat.

Danger International - The Modern Role Playing Game! - 99:- - Spela poliser, legosoldater, hemliga agenter, privatdetektiver och annat spännande folk i det moderna 80-talet. Slitet.

TechNoir 99:- - Jeremy Kellers cyberpunkspel. Jag stöttade Kickstartern i hopp om att få en expansion om trollkarlar i framtiden, men de röstade fram ett rackarns mechasupplement i stället. Mecha suger.

Burning Wheel Character Burner & Fantasy Roleplaying System 99:- - Ett fantasyspel som alla lovprisar, utom jag. Det suger.

Call of Cthulhu 6ed 149:- - Världens bästa rollspel. Ospelat endast för att jag har fjärde utgåvan också som är tunnare och inte lika mågna sidor att leta bland när man spelar.

Agon 99:- John Harpers spel om antikens hjältar. Åk runt och spöa monster.

3:16 Carnage among the stars 99:- John Harpers spel om rymdhjältar. Åk runt och spöa monster.

Wild Talents: Superhero roleplaying 249:- - Den första, begränsade, utgåvan med de otroligt stämningsfulla bilderna. Köp den, klipp sönder, och vinn tävlingen med polarna om vem som har snyggast konst på väggarna.

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
wilper said:
Arfertbundle 199:- Saga, Fantasy! och äventyret Mörkret vid Stigens Slut. Svensk fantasy när den är som bäst.
Den som köper Arfertbundlen kan PM:a mig och få Nor Bannog I & II i brevlådan utan extra kostnad. :gremsmile:

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
wilper said:
Spelhjälpmedel 2 - Skattkammaren 49:- - Till gamla Drakar och Demoner. Skyddsplastat och stämplat med föreningslogo.
Den vill jag ha! Som det ser ut blir det avhämtning. :gremsmile:

Sapient

Swashbuckler
wilper said:
Vikingbundle 249:- Viking, Gudarnas Nåde, Västerled och Norden. Rollspel under vikingatiden, föga förvånande. Hyffsat historiskt korrekt om jag förstått allt rätt.
Intresserar mig, nu när jag har lovat att göra en insats för att återuppliva Jorduahur i Ereb Altor...

wilper

Tjo, jag har varit inne i urinlägget och lagt till ytterligare spel. Dessutom hittade jag äventyret till Fantasy! Så det följer garanterat med om du nappar på Arfertpaketet.

wilper

Ännu fler spel.

Fyllde på ytterligare lite. Men nu börjar vi närma oss botten på tunnan.

Max Raven

T12-kultist
Bubblegum Crisis-rollspelet? Det tar jag gärna. Kanske något mer efter jag tänkt lite (och ingen annan tagit det då)?

wilper

Ok, strukit den för din räkning, skicka ett PM när du bestämt om du skall ha något mer.