Nekromanti [Säljes] Eon

Archer

Swashbuckler
Jag vill gärna bli av med dessa böcker då jag inte har plats för dem. Jag hade tidigare dem ute för priserna nedan, men nu är jag beredd att sälja dem för 700kr + Frakt. Allt i ett paket. Hör av er om ni är intresserade.

Eon box + Mundana + Fenix 001 - Bra skick. 300kr + frakt eller högstbjudande.
Jarla - Nyskick 200kr + frakt eller högstbjudande.
Spelarens Handbook - Nyskick. 200kr + frakt eller högstbjudande.
Mystik & Magi - Nyskick. 200kr + Frakt eller högstbjudande.
Monster & Varelser - Nyskick. 200kr + Frakt eller högstbjudande.
Asharien & Soldarn - Nyskick. 200kr + Frakt eller högstbjudande.
Sorgernas Brunn - Nyskick. 150kr + Frakt eller högstbjudande.

LordTengel

Swordsman
Jag är intresserad av Monster & varelser (samt gärna den där Fenixen) om du fortfarande kränger dem separat också.

Archer

Swashbuckler
Separerar inte ut fenixen från boxen då den kom med boxen. Inte så kul ifall någon vill köpa boxen sedan.

Helst säljer jag alla böckerna i ett paket för 700kr + frakt. Men om du absolut bara vill ha Monster & Varelser, så tja. Då får jag kränga böckerna var och för sig sedan, så det får bli enligt priset som jag angivit där.

Archer

Swashbuckler
Enklast genom att sätta in pengarna på mitt bankkonto. Jag kommer skicka dig ett PM med info här på WRNU. När du har fört över pengarna skickar du ett PM till mig med ditt namn, address, och mobilnummer. När jag har bekräftat att jag fått betalt, så åker jag till posten och skickar boken. Jag skickar dig sedan ett SMS när jag har varit på posten så du vet att boken är på väg. Låter det bra?