Jag säljer det kultiga svenska rollspelet Gemini - ett sedan länge utgånget samlarobjekt.
Det är ett mörkt och väldigt stämningsfullt fantasyrollspel med en del nyskapande regelidéer och välskrivet fluff. Allt är i nyskick och endast väldigt försiktigt bläddrat i.
Gemini regelbok 250:-
Den mörka magin - Biskop Ignations formelsamling 100:-
(en oumbärlig magibok med sköna besvärjelser)
Orschild: Winds of War 150:-
(En kampanjmodul som beskriver provinsen Orschild och dess invånare. Mörkt och dystert. På engelska.)
En oanvänd förpackning snygga rollformulär och ett regelreferensark som kan sättas fast på en spelledarskärm. 100:-
Om någon skulle vilja ha rubbet så prutar jag ner priset med en hundring - alltså 500:-.
Släng iväg ett sms till 0704-22 00 22 om du känner för att slå till.
Det är ett mörkt och väldigt stämningsfullt fantasyrollspel med en del nyskapande regelidéer och välskrivet fluff. Allt är i nyskick och endast väldigt försiktigt bläddrat i.
Gemini regelbok 250:-
Den mörka magin - Biskop Ignations formelsamling 100:-
(en oumbärlig magibok med sköna besvärjelser)
Orschild: Winds of War 150:-
(En kampanjmodul som beskriver provinsen Orschild och dess invånare. Mörkt och dystert. På engelska.)
En oanvänd förpackning snygga rollformulär och ett regelreferensark som kan sättas fast på en spelledarskärm. 100:-
Om någon skulle vilja ha rubbet så prutar jag ner priset med en hundring - alltså 500:-.
Släng iväg ett sms till 0704-22 00 22 om du känner för att slå till.