Nekromanti Säljes: indiespel, Exalted m.m.

Dimfrost

Special Circumstances
Jag har bestämt mig för att sälja lite spel. Enklast är om de hämtas upp på SSK där jag kommer att vara lätt att hitta vid Kaleidoskops bord. Annars är det förstås möjligt att posta grejerna också.

Allt är i stort sett i nyskick om inget annat anges. Jag orkar inte skriva några priser. Kom med förslag!

Jag lägger kanske upp lite mer grejer lite senare.

Under the Bed + Journey to the West (pyttelitet indiespel där man spelar leksaker som hjälper ett barn, eller i expansionen de som vägleder munken i Färden till Västern)
Universalis
Saga (promotionversionen, litet tryckfel på omslaget (en ruta är svart i stället för genomskinlig) och en klisterlapp på baksidan)
Gurps Technomancer (har en stämpel med Dragon's Den på insidan, har antagligen tillhört föreningen innan det såldes någon gång)
The Authority RPG (baserat på serien, Tri-Stat, samma som Silver Age Sentinels ungefär)
I skuggan av La Fronde (äventyr till En Garde!)
Exalted 1e: Ruins of Rathess (äventyrsplats)
Exalted 1e: Book of 3 Circles (magibok)
Exalted 2e: Dreams of the First Age (absolut nyskick, har inte ens läst igenom böckerna ordentligt, släpptes i våras)
Eberron: Explorer's Handbook

Dimfrost

Special Circumstances
Nu låga priser

Jag vill bli av med grejerna. Nu med priser (exkl. frakt, men jag kommer att finnas på SSK):

Under the Bed: 50
Saga: 75
Gurps Technomancer: 50
The Authority RPG: 100
I skuggan av La Fronde: 50
Exalted 1e: Ruins of Rathess: 75
Exalted 1e: Book of 3 Circles: 50
Exalted 2e: Dreams of the First Age: 300 (eller kanske lite mindre)
Eberron: Explorer's Handbook: 75

Ram

Skev
Re: Nu låga priser

Jag kan inte svara på dina PM, vet du...