En ärligt framslagen Elf Fighter (arcane knight) till DnD5 med 18 i nästan alla grundegenskaper!
Level 4!
Ärligt hittad +3 handaxe i utrustningen!
Nästan 12000 gp på formuläret! (stulet från gruppens kassa under senaste omgången)
Teckning av ett häftigt svärd medföljer! (tappades bort i en dungeon, så svärdet medföljer ej)
Säljes på grund av att min flickvän fyller år, så snabba pengar behövs.
200 kr eller högstbjudande!
Hämtas i Göteborg.
Ehm, kan vara värt att nämna: Rollen är skyldig en Dvärgisk köpman 600gp och kan därför inte vistas i närheten av Waterdeep.
Korpskugga är Lawful Neutral, så allt borde vara lugnt.
UPPDATERING!
Jag har nu solospelat en egenskriven dungeon med mig själv som DM, där hittade Korpskugga en +1 sköld och 324 gp. Fick även 500 xp.
Level 4!
Ärligt hittad +3 handaxe i utrustningen!
Nästan 12000 gp på formuläret! (stulet från gruppens kassa under senaste omgången)
Teckning av ett häftigt svärd medföljer! (tappades bort i en dungeon, så svärdet medföljer ej)
Säljes på grund av att min flickvän fyller år, så snabba pengar behövs.
200 kr eller högstbjudande!
Hämtas i Göteborg.
4664 xp på pappret, så 1836.Jocke;n103200 said:hur mycket xp saknas till lvl5?
Ehm, kan vara värt att nämna: Rollen är skyldig en Dvärgisk köpman 600gp och kan därför inte vistas i närheten av Waterdeep.
Korpskugga Flygfjäder! (ett fantastiskt namn!)Rymdhamster;n103202 said:Vad heter rollpersonen? För mig är ett dåligt namn en dealbreaker.
Detta är en möjlighet om ingen köper rollpersonen.Nässe;n103267 said:Jag skulle kunna tänka mig att stödja Korpskugga Flygfjäder genom att låta hen bli mitt rpg-fadderbarn, för en summa pengar. Självklart förväntar jag mig små söta uppdateringar på bemärkelsedagar, såsom levling, eller avklarade grottor och bossar. Självklart förväntar jag mig som hjälpare till en behövande ett visst moraliskt beteende från mitt fadderbarn. Fadderskapet kommer att avslutas om karaktären rör sig mot chaotic evil eller liknande.
Korpskugga är Lawful Neutral, så allt borde vara lugnt.
UPPDATERING!
Jag har nu solospelat en egenskriven dungeon med mig själv som DM, där hittade Korpskugga en +1 sköld och 324 gp. Fick även 500 xp.
slanfan;n103764 said:Jag spenderade några timmar med att grinda råttor och har nu ökat mängden xp på rollformuläret, men blev även kritiskt skadad och förlorade en fot :/