Tja
Säljer nu en del lajv prylar för har inge plats och behöver pengar. Vissa grejer har jag inte använt och andra har jag använt som människa, orch eller demon. Avgör själv vad grejerna passar till för roll. Sakerna finns i Västerås men kan även skickas, köparen betalar frakt
Snygga plåtben(ett spänne saknas, lätt att fixa) 1400kr
Ringbrynja, lite rostig passar perfekt som rövare eller svartblod. byggd efter 1:4 modellen 8 mm ringar. går ner till halva låret och ut till armbågarna. ganska stor, förstorad till att ha utanpå gambe men går även utan(med gambe byt sida jämfört med bilden, eller ha den hur du vill). jag är runt 189cm och väger ungefär 80kg. 1300kr
Plåtarm. Svart spraya den förut(noob unge haha) har försökt få bort färgen med sandpapper, men slutade efter ett tag i brist på tid. kan bli snygg ifall man fixar till den. 300kr
[/URL]
Läder harnesk köpt på en läder butik(många år sen nu) som jag tror har stängt igen. lite lätt skabbad. 200kr
[/URL]
</a>
Har ni frågor eller vill köpa nåt tveka inte kontakta mig antingen här eller på Mail(viktorfredriksson1991@hotmail.com)
Priserna går att diskutera så hör av er!