Nekromanti Säljes: M:UA, DoD6 + fråga

Tebiki

Veteran
Sitter på rollspelsböcker som borde göra större nytta hos någon som kommer att använda dem inom överskådlig framtid. Kommer att lägga upp dem på Tradera i dagarna:

Jorges Bestiarium
Snösaga

Hindenburg - min älskade
Nordholmia - Kaisers testamente
Regelbok
Zonernas Zoologi
Spelarbok
Pirit - den innersta kretsen

Sen har jag litet gamla spel som jag undrar om någon kan gissa priset på. Jag använder dem inte men är mer än en smula nostalgiskt lagd.

Castle Falkenstein (hårdpärm)
Space 1889
Elfquest-rollspelet
Svavelvinter- det klassiska äventyret (utan låda)
KULT första utgåvan

Finns det förresten någon tråd där man kan presentera sig som nyreggad på forumet?

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Presentationstråd

Nä. Det var snack om att öppna ett specifikt forum för nykomlingar att presentera sig i.

Men det rann ut i sanden.

Välkommen till forumet i alla fall! Hoppas du skall trivas.

solvebring

Superhero
Re: Presentations ... -råd

Finns det förresten någon tråd där man kan presentera sig som nyreggad på forumet?
Har ibland funderat på att starta en, men tja, det har inte blivit av och som wilper säger så har en del användare diskuterat möjligheterna med ett specifikt forum för det. Vi får se vad som händer ...

Ett snabbt sätt att stifta bekantskap med övriga forumiter och göra sig igenkänd är att hänga på i Småpraten; chatten i högerspalten.

Välkommen!

solvebring

Superhero
Tebiki said:
Borde ha läst den klistrade tråden, naturligtvis.
Hm? Anar ett missförstånd här ...

Hur som helst, för att inte skräpa ned din tråd – har du några speciella frågor så PM:a gärna någon redaktör eller fråga i Småpraten.