Nekromanti Säljes: Monster, Gigant, Magi

tungsten

Veteran
Jag spelade rollspel för länge sen, nu råkade hitta mina gammla boxar på vinden, kommer inte ihåg vilka det är men det är nåra st, bla Monster boxen, boxarna är inte i så fint skick, men böckerna är näst inttill oanvända och i perfektskick. Jag säljer dem gärna snabbt, maila mig på peter51@linuxmail.org

skicka inte internpost här, jag kommer inte att läsa det. jag vet inte vad priserna ligger på, men jag tänkte typ runt 200spänn per box eftersom det är i sånt fint skick(typ bara spelat med dem 3ggr). Jag har massa lösa böcker också. Om man köper allt får man massa träningar och annat rollspels skit på köpet.

Rosen

Myrmidon
<I>Jag spelade rollspel för länge sen, nu råkade hitta mina gammla boxar på vinden, kommer inte ihåg vilka det är</I>

Han hittade boxarna nu, men minns inte vilka det är? Snacka om kort minne...

<I>Om man köper allt får man massa träningar och annat rollspels skit på köpet.</I>

Mer träning åt folket!

--
Åke

Feuflux

omjonasson.se
Jag spelade rollspel för länge sen, nu råkade hitta mina gammla boxar på vinden, kommer inte ihåg vilka det är

Han hittade boxarna nu, men minns inte vilka det är? Snacka om kort minne...

Om man köper allt får man massa träningar och annat rollspels skit på köpet.

Mer träning åt folket!

========================================

hehe, du kunde bara inte låta bli att skicka det där inlägget.../images/icons/smile.gif

//[color:red]Feuflux
Erfarenhet står i direkt proportion till antalet rustningar man förstört...</font color=red>