Nekromanti Säljes: Mutant, MouseGuard m.m.

Dilandau

Myrmidon
Synd att jaginte har pengar, skulle gära vilja ha dom flesta Mutant-böckerna som du försöker sälja:(

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Magnus Edlund said:
Livet är hårt mot de fattiga. =)
Och mot de som glömmer bort Traderafakturor för länge. Jag har för tillfället inget konto, tydligen, och det kan dröja upp till fem dagar innan jag får tillbaks det... OCH DU HAR WILD TALENTS!

Jag får köra via en polares konto =)

krank

Patrick Bateman

Warrior
Undrar om budgivare bertolf79 är missnöjd... Personen drev ensam upp budet från 1499 kr, bara för att förlora auktionen med en fem-krona. :gremtongue:

Och slutpriset... Jag hade möjligtvis kunna förstå priset om det gället någon av böckerna i Undergångens arvtagare-kampanjen. Men Ulvriket?

Mogger

Hipsteranka
Patrick Bateman said:
Och slutpriset... Jag hade möjligtvis kunna förstå priset om det gället någon av böckerna i Undergångens arvtagare-kampanjen. Men Ulvriket?
Det var däremot inte riktigt lika smickrande. :gremsmile:

EvilSpook

Tämligen dålig överlag.
Magnus Edlund said:
Auktionen är slut, och vi kan återigen konstatera att MUA-spelare är galna. :gremsmile:
Jag vill (bara för att kunna säga "vad var det jag sa") göra er uppmärksamma på att vi är på väg in i en M:UA bubbla som förmodligen kommer slå ut stora delar av beg-rollspelsmarknaden för lång tid framöver.

//EvilSpook

Patrick Bateman

Warrior
Måns said:
Patrick Bateman said:
Det var däremot inte riktigt lika smickrande. :gremsmile:
Det är inte du - det är jag. :gremwink:

Skämt åsido, jag tycker att UA-kampanjen har något av en särställning bland böckerna. Kampanjen är en central del av spelet och innehåller beskrivningar av viktiga delar av kampanjvärlden. Ulvriket kom precis när spelet lades ned och han aldrig bli lika genomdiskuterat på forumet. Det hann aldrig bli hajpat på samma vis. Så jag är faktiskt lite förvånad att det blev så högt pris för en Ulvriket-bok.

Dilandau

Myrmidon
EvilSpook said:
erigen konstatera att MUA-spelare är galna. :gremsmile:
Jag vill (bara för att kunna säga "vad var det jag sa") göra er uppmärksamma på att vi är på väg in i en M:UA bubbla som förmodligen kommer slå ut stora delar av beg-rollspelsmarknaden för lång tid framöver. [/quote]

Hur menar du då? Jag kan tänka mig att MUA-böckerna inte kommer att gå för samma priser så länge till, men hur tror du att det kommer påverka begmarknaden i stort?

krank

Magnus Edlund said:
Hur menar du då? Jag kan tänka mig att MUA-böckerna inte kommer att gå för samma priser så länge till, men hur tror du att det kommer påverka begmarknaden i stort?
Grejen är väl att pga "bubblan" så kommer det att vara snart sagt omöjligt för en vanlig knegare att få tag på Mutantböcker ett tag framöver...

Dilandau

Myrmidon
krank said:
Magnus Edlund said:
Grejen är väl att pga "bubblan" så kommer det att vara snart sagt omöjligt för en vanlig knegare att få tag på Mutantböcker ett tag framöver...
Så är det nog. Den som köpt en bok för 1-2 tusen släpper troligen inte iväg den för ett lägre pris...

krank

Så, nu har jag betalat. Du bör få ett mail från min bulvan där han säger åt dig att posta till mig istället för till honom... =)

KostaFriaLigan

Warrior
Patrick Bateman said:
Undrar om budgivare bertolf79 är missnöjd... Personen drev ensam upp budet från 1499 kr, bara för att förlora auktionen med en fem-krona. :gremtongue:

Frågan är varför han bjöd över sig själv på slutet?