AD&D Monsterous Compendium vol.1
Call of Cthulhu 4:ed corebook
Excalibur (Lancelot Games brädspel)
Judge Dredd
Rollspelstidningen Rubicon #5.
Toon
Top Secret + High Stakes Gamble boxen + Agent 13 Sourcebook: Special Module
Twilight 2000 - 2:ed
Viking + modulen Norden
Warhammer Fantasy Roleplaying 2:ed + Career Compendium (den senare dock med lite trasig rygg så vissa sidor är lösa).
Western (1:a upplagan)
Spelet om Morwhayle (enbart bläddrat igenom)
Ensamma Vargen rollspelet (enbart bläddrat igenom)
Har även funderat lite på om det är dags att sälja av min samling från Äventyrsspel. Har mer eller mindre samtliga rollspelsmoduler de släppte (Ett fåtal tidigare prylar saknas t.ex. Dimön, Sagan om Ringen). Det är ju lite jobb med att lägga upp dessa till försäljning styckvis. Är det något som skulle kunna vara värt mer än annat i en sådan samling? Har även Sinkadus från nr 8-38 och kanske KANSKE att jag även kan tänka mig att sälja min kompletta Ensamma Vargen soloäventyrsamling från 80-talet.
Vid intresse PM:a bud...
Call of Cthulhu 4:ed corebook
Excalibur (Lancelot Games brädspel)
Judge Dredd
Rollspelstidningen Rubicon #5.
Toon
Top Secret + High Stakes Gamble boxen + Agent 13 Sourcebook: Special Module
Twilight 2000 - 2:ed
Viking + modulen Norden
Warhammer Fantasy Roleplaying 2:ed + Career Compendium (den senare dock med lite trasig rygg så vissa sidor är lösa).
Western (1:a upplagan)
Spelet om Morwhayle (enbart bläddrat igenom)
Ensamma Vargen rollspelet (enbart bläddrat igenom)
Har även funderat lite på om det är dags att sälja av min samling från Äventyrsspel. Har mer eller mindre samtliga rollspelsmoduler de släppte (Ett fåtal tidigare prylar saknas t.ex. Dimön, Sagan om Ringen). Det är ju lite jobb med att lägga upp dessa till försäljning styckvis. Är det något som skulle kunna vara värt mer än annat i en sådan samling? Har även Sinkadus från nr 8-38 och kanske KANSKE att jag även kan tänka mig att sälja min kompletta Ensamma Vargen soloäventyrsamling från 80-talet.
Vid intresse PM:a bud...