Nekromanti [Säljes] Star Trek: Next Generation Moviebox (DVD)

solvebring

Superhero
Säljes: 1 st oöppnad Star Trek: Next Generation Moviebox (DVD) i samlarfodral. Se de bifogade bilderna.

Boxen är i fint skick men flyttar och lång tid i bokhyllan har gjort samlarfodralet smådammigt (då dess underliga plastgummiyta älskar damm!) och pappersbandet med logotypen och baksidetexten är kantstött. Nå, men det som ser ut som kantslitage i själva fodralet är inte det, utan det är bara damm.

– Se bilderna helt enkelt! ... Men ja, jag dammar gärna av den innan den skickas! :gremsmile:

Själva boxen, alltså skivpaketet som gömmer sig inuti det snygga fodralet, är oöppnad. Bilderna med öppet fodral visar den fortfarande inplastade filmtraven!

Information från fodralet:
Information:
Language: English
Subtitles: English for hearing impaired
Aspect ratio: Full frame
Running time: 835 mins
Region 2, PAL

Edit:
Rippat från webbshop som saluför denna box:
These 10 Next Generation TV movies see Captain Jean-Luc Picard and the crew of the Starship Enterprise encounter enemies such as the Romulans, the Borg and the Cardassians as well as bumping into old friends (Ambassador Spock). Also includes 'Journey's End - The Saga of ST TNG'.

Episode titles:
Encounter At Farpoint
The Best of Both Worlds
Redemption
Unification
Time's Arrow
Chain Of Command
Birthright Descent
Gambit
All Good Things
Emissary

Including more than one hour of special features.

Katter och böcker från rökarhem har tidigare förekommit i mitt boende.

PRIS: Ge mig ett bud så får vi se! Nypriset ligger runt tusenlappen; se CDON, Discshop och dylika för referens.

LEVERANS: Köparen står för hämtning eller betalar frakt. Frakten landar på 69 SEK – Postens vadderade kuvert av storleken L. Kan naturligtvis skicka billigare, i ett vanligt kuvert eller någon kartong eller något, men då är varan mindre skyddad!

Attachments

solvebring

Superhero
Arfert said:
Vilka filmer ingår? Titlar.
Åh, klantig miss av mig.

Rippat från webbshop som saluför denna box:

These 10 Next Generation TV movies see Captain Jean-Luc Picard and the crew of the Starship Enterprise encounter enemies such as the Romulans, the Borg and the Cardassians as well as bumping into old friends (Ambassador Spock). Also includes 'Journey's End - The Saga of ST TNG'.

Episode titles:
Encounter At Farpoint
The Best of Both Worlds
Redemption
Unification
Time's Arrow
Chain Of Command
Birthright Descent
Gambit
All Good Things
Emissary

Including more than one hour of special features.

solvebring

Superhero
En heads up i all välmening:

Enligt flera siter ska denna box även ha svensk text, även om detta inte anges på fodralet. Detta är dock ingenting som jag kan eller tanker verifiera.