Nekromanti Säljes Warhammer, rollspel, övriga figurspel.

The Ghost

Veteran
Joined
6 Jun 2010
Messages
102
Säljer av lite blandat Warhammer, Rollspel etc till förmån för nya inköp. Se över listan, se om du hittar något intressant och hojta till. Priserna är inte huggna i sten och jag ordnar mer än gärna förmåneliga paketpriser!
Listan kan komma att uppdateras.

Rollspel.

Western (Rävspel) – Boxen ”Det kompletta rollspelet”. Innehåller regelboken och Laglöst Land samt lite rollformulär, träffmallen och lite övriga utskrivna mallar och tabeller.
Pris: 200:-

Eonpaket (Samtliga böcker i väldigt gott begagnat skick, endast lätt kantstötta pärmar. FÖRUTOM Vapenmästaren, som känt nog lider av åkomman att tappa sidor. Ca 10sidor har lossnat, men ligger mellan pärmarna, ingen sida saknas, men skickat är dåligt som man kan förvänta sig av just den boken)
Spelarens bok (2st ex.)
Spelledarens Guide
Barbarer och Människofolk
Krigsherren
Riddaren
Religioner
Geografica Mundana
Vapenmästaren
Consaber
Pris: 600:- (Kan slänga med en drös original rollformulär (ifyllda fast med blyerts, så går bra att sudda) om man köper hela paketet.)

Warhammer.
Orcs & Goblins – Några boyz med spjut och sköld. Någon champion av något slag. En chariot, minst en goblin schaman, några netters och lite andra småprylar. Varierande skick, men fullt dugliga och såvitt jag vet kompletta iaf.
Pris: 100:-

Warriors of Chaos – (Skicket varierar, vissa limmade, vissa inte, vissa påbörjad målning, vissa inte, men allt se till att skickas komplett)
1st Nurgle Sorcerer på häst (i tenn och plast, inte finecast) – 50:-
1st Khorneledare på häst (tenn, inte finecast) – 75:-
1st Shaggoth (Tenn) – 150:-
10st Marauders på häst – 100:-
En massa marauders i omålade bits (vågar nog garantera att man kan bygga 20st minst. Men kan räkna och sortera vid försäljning) – 120:- (om det är 20st)
2st Chaos Knights (förra editionens, inte nuvarande. Tenn och plast) – 75:-
Paketpris för allt samt alla bits (det är få saker i min låda jag behöver behålla, mer exakt lista kan ges vid behov): 500:-

Övriga figurspel.
Lord of The Rings – The Fellowship of The Ring. Regelbok, första editionen från allra första startboxen.
Pris: 100:-

Victrix fransmän – Boxen öppnad och jag tror jag har stulit 5-10st. Bör vara iaf 50st orörda fransmän på sprues.
Pris: 100:-


Köp –ALLT- i min lista för 1000:-!
 
Top