Nekromanti Säriösa ändringar!!!

snöboll

Veteran
Jo... Jag är ett ganska stort rollspels faan men jag tycker dock att det är roligare att hitta på egna rollspel än att köra andras! :gremcrazy: :gremcrazy: :gremtongue:
Men jag tycker att denna sida behöver lite ändringar!
Det är för lite man kan göra som medlem och för mycket man kan göra som icke medlem!
Jag har då några förslag till ändringar!
(Självklart, annars skulle jag inte komma upp med ideen)

1. Fixa en länk till nått bild arkiv där man kan sätta ut bilder som man gjort tillexempel till ett rollspel eller något på fri hand

2. Man kan dra ner lite saker som icke medlemmar får göra, några torftiga förslag: Inte titta på inloggade, Inte ladda ner rollspel som andra gjort m.m.

Det finns mera som jag inte kommer ihåg för tillfället men var gärna kritiska! (bara inte FÖR kritiska!)

OBS!
Jag har inte kollat allt på online och offline skillnaderna så i vissa punkter kan jag ha fel! :gremsuck:

EchonCique

Hero
Flyttad tråd

Flyttade denna tråd från OT-forumet till dess rätta hemvist, det vill säga detta forum.

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Nedladdning åt alla

Det är för lite man kan göra som medlem och för mycket man kan göra som icke medlem!

[...]

Man kan dra ner lite saker som icke medlemmar får göra, några torftiga förslag: Inte titta på inloggade, Inte ladda ner rollspel som andra gjort m.m.
Det håller jag faktiskt inte alls med om. Rollspel.nu ska inte vara något exklusivt ställe som endast de som bemödat sig att registrera ett användarnamn och logga in ska ha någon glädje av. Jag vill att folk ska ladda ner och läsa mitt rollspel oavsett om de registrerat sig eller inte.

/tobias

Johan K

Gammal & dryg
1. Fixa en länk till nått bild arkiv där man kan sätta ut bilder som man gjort tillexempel till ett rollspel eller något på fri hand
Visast, det är ju en god idé som få. Det får jag hålla med dig om. Dock så finns juh Elfwood(kan tyvärr inte adresen dit), vilken er en seriöst bra sida för de som villl ägga upp sina bilder, sedan så finns åxå Photobucket där man åxå kan lägga upp sina bilder snabbt & enkelt.

2. Man kan dra ner lite saker som icke medlemmar får göra, några torftiga förslag: Inte titta på inloggade, Inte ladda ner rollspel som andra gjort m.m.
Dum idé !!
Tror att man skulle tappa mycket folk om man begränsade de oreggade personerna som besöker denna sida. Tror att det finns en massa folk här som bara tittar sig omkring & icke är aktiva mer än att jus ladda ner tollspelssaker.

/ Johan K, som för övrigt är nyfiken på hur arbetet med den nya redaktionen går.. :gremsmile:

DODswe4

Hero
Visst detta är en bra ide, trot den har kommit up förrut. Det kan vara så att det tar för mycket plats ilr nått.

Dålig ide, dom som gör rollspels grejer och lägger ut dom här vill att alla ska kunna läsa och spela dom. Annars ahde dom inte lagt ut det. Inloggade tror jag inte så många icke användare tittar på.

Gastono

Hero
Fixa en länk till nått bild arkiv där man kan sätta ut bilder som man gjort tillexempel till ett rollspel eller något på fri hand
Antingen måste man ha bilderna på en extern hemsida och länka dem till sidan eller så måste man lägga upp dem på sidan och det tar plats även om bilderna inte är särksilt stora.

Man kan dra ner lite saker som icke medlemmar får göra, några torftiga förslag: Inte titta på inloggade, Inte ladda ner rollspel som andra gjort m.m.
Nej nej, jag tycker det är bara bra som det är!

snöboll

Veteran
Inga seriösa ändringar!

Jag är glad åt att folk tog åt sig av mitt inlägg och så och ni har fått mig att se det från en helt annan synvinkel! :gremwink:
Jag har nu insett att det kanske är väldigt bra att man inte har så mycket ändringar mellan inloggade och ej medlemmar men jag tycker fortfarande att det skulle vara vackert med ett fotoalbum, även om det tar för mycket plats eller inte!
Och lite fler länkar kunde ju vara fint!
Till ställen där man kan sätta ut bilder och där man kan titta på bilder!!! (Rollspels bilder förstås!)

MVH
Mizzlan Mangnus Snöboll
Mattiasden riktige personen som är mer än 1m lång!!! :gremlaugh: