Nekromanti Särskrivningar

Snälla, skulle inte alla kunna kolla igenom sina inlägg innan dom skickar dom, det ser så otroligt dumt ut när folk särskriver. I många fall kan det även missuppfattas (t ex: På nåt ställe i Stockholm står det (eller har stått) rök fritt, vilket man kan tolka på lite olika sätt).

Mvh Victor Palm

I'll be back

PS. jag vet att inlägget kommer att låsas men nu har jag ändå fått fram vad jag ville säga DS.

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Särskrivningar (redan OT)

Problemet är nog inte att folk inte läser igenom sina inlägg; problemet är att de inte skulle se om det var fel om de så läste det tusen gånger. Det är så vanligt nu för tiden att det inte ens är värt att gnälla på det, speciellt på forum som det här, tyvärr...
Man kanske skulle överväga att införa dödsstraff på det? Då skulle folk bli lite försiktigare.

/tobias

Emil

Hero
Visst, det är inte så snyggt med särskrivningar, men huvudsaken är väl att budskapet går fram eller hur? Jag tror många särskriver utan att märka det, och skulle säkert inte upptäcka om det läste igenom det heller. Ofta är man ju blind för sina egna fel.

/Emil

Re: Särskrivningar (redan OT)

"Man kanske skulle överväga att införa dödsstraff på det?"

Varför har jag inte kommit på detta tidigare? :gremwink:

Mvh Victor Palm

I'll be back

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Re: Sär skriv ning ar

Det här kommer bli låst snabbare än kvickt, men jag vill bara meddela dig om att jag...

HÅLLER MED DIG TILL FULLO! Skrivihop.nu! :gremsmile:

Korpen

Hero
Re: Särskrivningar (redan OT)

Sant, ibland ser man särskrivningar som gör så ont att se på att det tåras i ögonen.