DeBracy
Eventuellt helt fantastisk
6-9 januari är det dags för den tionde upplagan av SävCon som går av stapeln i Sävar (2 mil utanför Umeå, Västerbotten). För dig som inte varit på SävCon kan jag meddela att det är ett mycket gemytligt konvent med ca 80-100 spelande som utgörs av en härlig blandning av unga oförstörda och gamla rävar.
För andra året i rad kommer det anordnas ett indierum där vi hoppas kunna servera både bokade lag och drop in-spel. Därför vill vi nu bjuda in hågade indietomatar att spelleda sina favoriter bland indiespelen i Indierummet Nordnordosts regi!
Vårt mål är att visa upp spel vi gillar och som många annars inte kommer i kontakt med.
Låter det som något du skulle vara intresserad av att vara med på? Hör av dig här i tråden, via PM till mig eller wilper, eller via någon form av telepati.
-----
Om man vill kan man läsa lite om fjolårets SävCon så kan man göra det här!
För andra året i rad kommer det anordnas ett indierum där vi hoppas kunna servera både bokade lag och drop in-spel. Därför vill vi nu bjuda in hågade indietomatar att spelleda sina favoriter bland indiespelen i Indierummet Nordnordosts regi!
Vårt mål är att visa upp spel vi gillar och som många annars inte kommer i kontakt med.
Låter det som något du skulle vara intresserad av att vara med på? Hör av dig här i tråden, via PM till mig eller wilper, eller via någon form av telepati.
-----
Om man vill kan man läsa lite om fjolårets SävCon så kan man göra det här!