Nekromanti [SävCon, 6-9/1] Indierummet NNO söker spelledare

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
6-9 januari är det dags för den tionde upplagan av SävCon som går av stapeln i Sävar (2 mil utanför Umeå, Västerbotten). För dig som inte varit på SävCon kan jag meddela att det är ett mycket gemytligt konvent med ca 80-100 spelande som utgörs av en härlig blandning av unga oförstörda och gamla rävar.

För andra året i rad kommer det anordnas ett indierum där vi hoppas kunna servera både bokade lag och drop in-spel. Därför vill vi nu bjuda in hågade indietomatar att spelleda sina favoriter bland indiespelen i Indierummet Nordnordosts regi!

Vårt mål är att visa upp spel vi gillar och som många annars inte kommer i kontakt med.

Låter det som något du skulle vara intresserad av att vara med på? Hör av dig här i tråden, via PM till mig eller wilper, eller via någon form av telepati.

-----

Om man vill kan man läsa lite om fjolårets SävCon så kan man göra det här!

GnomviD

Heresiark
Jag är ju tyvärr annerstedes i år, men jag kan hajpa konventet iaf: SävCon är jättetrevligt! Förra årets Indierumsarrande var en av mina bästa konventsupplevelser. Det är litet och mysigt, och kidsen i Sävar har en skön inställning till rollspel. Tvekar ni? Far!

Jag hoppas f.ö. att Snakes on a Plane RPG arras den här gången också. Om ni vill kan jag skicka över en reviderad version med mina husregler. :gremsmile:

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
w176 said:
Jag tar och spelleder 1 pass åtminstone. Troligen fler, men det lovar jag inte.
Det låter super! Return of Zombieflickan!