Jag har inte uttryckligen sagt att just #rpgonline var rollspelssverige, det var xhakhalens egna slutsats.
Okej, visst, du sa att du tappat respekten för rollspelssverige efter en incident som involverade #rpgonline, och måhända tolkade Xhakhal det lite hårt. Agreed.
Och nej, jag är hänger inte i #rpgonline, för samma person som baktalade mig var den som kickbannade mig därifrån för över 5 månader sedan efter en annan diskussion och jag har inte haft något intresse av att hänga där sedan dess.
Ledsen att behöva säga det, men det rådde hyfsad konsensus (med motståndare givetvis) angående att tillfälligt kasta ut dig.
Först se till att jag inte kan vara närvarande vid diskussionen och sedan gå in för att baktala mig.
Ja, självklart, det var en väl utstuderad taktik. Moderatorn ifråga kunde för fem månader sen veta att han skulle göra en moderering, och då var det nödvändigt att bli av med dig för att kunna genomföra skitsnacket som följde på modereringen.
...hör du själv hur det låter?
Bannen är för övrigt lyft, och har varit länge, vilket innebär att du är fri att komma tillbaka och där bemöta eventuell kritik.
Uppenbarligen så lägger ni mycket kraft kring att försvara skitbeteende så varsegoda!
Jag har inte en enda gång försvarat beteendet som moderatorn i fråga har utsatt dig för. Jag vet fortfarande inte exakt vad som har sagts, det enda jag har att gå på är ett lösryckt citat som fanns på statistiksidan för kanalen i fråga. I det citatet dissas du lika hårt som Feliath, och i _väldigt_ milda ordalag.
Det är tydligen väldigt viktigt att bevara rätten att bete sig som en skitstövel gentemot andra personer.
Min rätt att förolämpa är större än din rätt att slippa bli förolämpad. Det är åtminstone vad jag tycker. I övrigt finns det lagar som reglerar hur mycket skitstövel man får vara i vårt land, vi har ärekränkning och hets mot folkgrupp som exempel.
Och det här har ingenting med #rpgonline att göra, det här är rollspel.nu, bra mycket större än #rpgonline och bra mera representativt för rollspelssverige och det är här rätten att behandla andra som skit försvaras.
Men du startade tråden med mycket huff och puff över ett beteende på just #rpgonline. INTE ett beteende här på forumet. Tycker du att modereringen är felaktig? Följ policyn rörande kritik mot modereringar. Tycker du att personens beteende är felaktigt gentemot dig som person? Ta det privat med personen.
För övrigt så vill jag att du pekar på inlägget där någon försvarar en person som betett sig som en skitstövel. För det första, av det lilla (allt?) jag sett, är det inte tal om något skitstövelbeteende. Det är till och med något jag själv hade kunnat säga utan att tänka vidare på det.
Kom bara ihåg att om ni tänker försvara skitbeteende, en dag kan det slå tillbaka på er själva. Hur vill ni att andra ska behandla er?
Om vi bortser ifrån att jag inte försvarat något skitbeteende (mer än att säga att vem som helst får bete sig hur illa som helst på andra platser utan att man ska behöva lägga sig i, men det är inte ett försvar av beteendet i sig) så tycker jag att andra får behandla mig precis hur illa de vill. Tycker jag att de går över gränsen så berättar jag det för dem. Finns det en straffande instans av någon form som passar använder jag mig av den.
I det här fallet finns det inte. Rollspel.nu ska inte döma vad personer gör på andra ställen. Det är fullständigt ointressant. Oavsett hur stora rövhål de än har varit.