Skarpskytten
Ödestyngd världsvandrare
Jag har kommit in i en podcastperiod (det hjälper mig att inte tänka så mycket) men har stött på ett problem: jag är en elitistisk snobb som har svårt att hitta något som jag tycker är värt att lyssna på. De flesta poddar jag lyssnat på har varit rätt mediokra och den enda som jag tycker har varit helt suverän - Viskningar från kryptan - är sedan länge död och genomlyssnad två gånger.
Så vad ska jag tackla härnäst? Jag vill inte bara bara veta vilka podcasts du lyssnar på utan varför du lyssnar på dem. Vad tar de upp, vad gör de bra, vad gör att andra borde lyssna på dem?
(Personligen är jag rätt insnöad på OSR och DnD just nu, men jag tar gärna emot tips om allt mellan himmel och jord - och jag hoppas ju också att även andra ska kunna få glädje av det som eventuellt kommer att postas här).
Så vad ska jag tackla härnäst? Jag vill inte bara bara veta vilka podcasts du lyssnar på utan varför du lyssnar på dem. Vad tar de upp, vad gör de bra, vad gör att andra borde lyssna på dem?
(Personligen är jag rätt insnöad på OSR och DnD just nu, men jag tar gärna emot tips om allt mellan himmel och jord - och jag hoppas ju också att även andra ska kunna få glädje av det som eventuellt kommer att postas här).