Nekromanti Söker 3:e delen i NidlänskaReningen

Ariman

Veteran
Hejsan!
Vi är en grupp som desperat behöver 3:e delen i Nidlänska reningen. I och med att den idag är en raritet, har vi nog inte råd att köpa den men en kopia skulle duga fint! har du det och skulle vilja hjälpa oss är vi oändligt tacksamma. Vi kan säkert komma överrens om någon kompensation!
Tack på förhand
Balidos.

Sitter och "hoggar" på enbart tredje delen av Den Nidländska Reningen, även känd som Nidlandboxen. Och tro mig det är inget ni vill ha för själva äventyret. Äventyret är nämligen det mest toppstyrda skräp jag sett, hela äventyret går ut på att rollpersonerna blir tillfångatagna på en punkt, förda till en annan punkt för att där göra en viss sak, sedan blir de tillfångatagna igen, osv. in absurdum....

/Gloria Excelsior, som trots allt gillar boxen eftersom den beskriver landet Nidland.

För övrigt [OT]

...så är de två första delarna och Kristalltjuren de tre enda sakerna som saknas i min DoD-samling...det vill säga som jag verkligen saknar. Det finns annat jag inte har men det är mestadels saker jag klarar mig utan, såsom allt till Chronopia och DoD6 (som väl eg. är utgåva 7, nicht wahr?).

/Gloria Excelsior

Weatherman

Hero
Re: För övrigt [OT]

Så kan man väl inte räkna!
"Jag är egentligen fem år, 1, 2, 3, 4, 4 ochetthalvt..."

weatherman - en fin kille, egentligen

Eksem

Champion
Re: För övrigt [OT]

Joo, fast 2.1 kallar de själva 3 i den upplagan. Men 4e upplagan kallar de också 3e upplagan , och skriver att den förra 3an bara var nummer 2.1 . Så det är ju mest logiskt att kalla Riotminds upplaga den 6e, fast det är den sjunde.

Det beror på att skillnaderna mellan 2.0 och 2.1 var obetydliga. Men ändå mer än bara ett omtryck med stavfelsrättningar.