Nekromanti Söker en hel del...

Haha... jag antar att detta kommer inte bli populärt... men i alla fall... Lajv är det som gäller... that's it... nästan.. :gremgrin:

Först och främst söker jag folk i dalarna som kan tänkas spela i en rövargrupp eller i ett slavhandlar följe... I rövargruppen söker vi allt från mästertjuvar till onyktra rövare.
I det andra följet vakter och slavar... ålder ska vara över 17+

Sen så nu söker jag också, eftersom jag inte är helt inne på lajv, DoD böcker... jag har tänkt bli SL och har inte fullt alla böcker som man kanske borde ha... ^^

Hjalle

Swashbuckler
Även om du inte är medlem i Enhörningen (tror inte det) så kan du nog hitta en del folk som vill vara med i ditt rövarband. Vakter och slavar finns det definitivt. Eftersom Enhörningen är störst i Sverige så finns det folk från i stort sätt alla lajvföreningar.

-Hjalle, försöker.

Alltså.. nu förstod jag inget.. nej, är inte medlem i EH och har inte tänkt bli. Folk får gärna maila mig efter att läst detta och är intresserad. Men till EH tänker jag inte släpa mig. Det vägrar jag göra. :gremmad:

Insignia

Swashbuckler
Han gav ju bara ett förslag på var du kan hitta fler lajvare. Du behöver väl inte se så arg ut för det? :gremconfused:

Hjalle

Swashbuckler
Ojojoj... tjurskallighet är inget som lönar sig i längden. Jag menade inte att du skulle bli förolämpad (eller medlem i Enhörningen), men om du skulle svälja stoltheten och ta dig en titt på deras forum kan du nog hitta lajvare som är med i din lajvförening också. Det är trots allt Sveriges störsa förening, inte bästa, men största, och det går att hitta folk där.
"Det vägrar jag att göra. :gremmad:" är bara så otroligt fånigt. Om du tvunget ska vägra så behöver du inte ens svara med ett tjurskalligt stolt inlägg med en arg graemlins. Och om du känner att du absolut måste göra det ändå kan du svara över PM istället. Jupp.

Jag är inte ute efter att såra din stolta själ, right?

-Hjalle