M Mollberg Veteran Joined 30 Mar 2023 Messages 3 30 Mar 2023 #1 Jag är ledig hela konventet, är bara jäkligt rollspelssugen. Har kontaktat GothCon i sig, men tänkte att jag kan slänga ut några tentakler här också. Skicka mig ett PM om ni söker.
Jag är ledig hela konventet, är bara jäkligt rollspelssugen. Har kontaktat GothCon i sig, men tänkte att jag kan slänga ut några tentakler här också. Skicka mig ett PM om ni söker.
M Mollberg Veteran Joined 30 Mar 2023 Messages 3 30 Mar 2023 #3 Khan said: Japp! Eon behöver spelledare! Click to expand... Okej, grymme! Har spellett Eon tidigare (över tio år sedan senast visserligen, men ändå). Är det du som arrangerar?
Khan said: Japp! Eon behöver spelledare! Click to expand... Okej, grymme! Har spellett Eon tidigare (över tio år sedan senast visserligen, men ändå). Är det du som arrangerar?
Khan Kondottiär Joined 23 Apr 2014 Messages 4,505 30 Mar 2023 #4 Jupp. Fredag eftermiddag och söndag är de pass som gäller. Om det passar i din planering?
M Mollberg Veteran Joined 30 Mar 2023 Messages 3 30 Mar 2023 #5 Passar helt utmärkt! Skickar dig ett PM med kontaktuppgifter.