Nekromanti Söker rollspelsgrupp i Göteborg eller närheten.

Ozaki_93

Veteran
Hej.
André heter jag och är 20 år, jag har varit intresserad av rollspel men aldrig riktigt testat det på riktigt, hittils har jag bara vid ett tillfälle spelat EON och sen har jag tittat på många klipp på youtube.

så jag letar helt enkelt efter en grupp eller att starta en grupp som inte har några problem med att ha en ny spelare med (lär mig fort), jag spelar helst något åt fantasy hållet men är öppen för allt.

så svara eller skicka gärna ett meddelande här eller till min mail: andre_vlad@hotmail.com om ni vill hjälpa mig :gremsmile:

Tack på förhand!

Möller

Hubert Hortlax
Du bör besöka Sveroks karttjänst över spelträffar och föreningar. Där kan du kanske hitta folk att spel med.

Sen hoppas jag att vi ser dig på GothCon i påsk! Det är ett tag kvar dit, men GothCon är ett bra sätt att vidga sina vyer när det gäller rollspel.

Ozaki_93

Veteran
tack för tipset, ska kolla om det kommer upp något där :gremlaugh:

Det är tanken, har bara hört bra saker om det :gremsmile:

är fortfarande intresserad här om någon annan har något att lägga in ^^

Krille

Super Moderator
Just nu har jag ingenting på gång, men jag kommer behöva speltestare av Järn inom inte allt för avlägsen framtid. Watch this space.

Ozaki_93

Veteran
Tack :gremsmile:

Det känns nog lite konstigt om någon som knappt spelat rollspel ska speltesta bara xD
jag har inte direkt koll på något >.<

Unfair

Hero
Jag kan väll skriva något här egentligen. Även fast jag inte kan erbjuda något för tillfället. Flyttade nyligen till Göteborg och har inte hunnit börja ta upp spelandet på riktigt ännu, dock så har jag rätt mycket kontakter så tror att jag kommer kunna få ihop en grupp med personer jag redan känner, kanske, och de får nog tyvärr förtur så länge de räcker. Men jag har inte energin att börja spelleda något nu ändå, utan allt är "någon gång i framtiden, kanske om en vecka kanske om 6 månader" typ. Men om jag får för mig att spelleda ett oneshot spel någon gång och behöver mer folk så kanske jag skriver här. Eller om någon annan orkar spelleda något så kan jag troligen vara intresserad av att vara med.