Nekromanti Söker seriösa rollspelare i STOCKHOLMs området!

Oskar Ringdahl

Veteran
Here we go, första kontaktannonsen i mitt liv iaf... :gremwink:

Finnes:

überkreativ och social 18 åring som är jätteintresserad av att hitta helt nya polare att spela med. Går ständigt runt med ideer som borde spelledas/spelas. Älskar utformande av karaktärer och världar.

Sökes:

karaktärs rollspelare i 18 års åldern eller äldre (då dock med hög tolerans för folk kring myndighetsstrecket :gremsmile: ) som skulle vilja träffa lite nytt folk. Ni får gärna gilla att spelleda själva, så rollerna roteras.

Tanken är att bilda en solid spelgrupp med nytt folk som älskar karaktärsrollspel. Jag har många ideer och det vore härligt med en grupp likasinnade som man kan brainstorma med, och testa sina friformsscenarion med t ex.

Är själv ingen motståndare till detaljerade regelsystem som Eon och Rolemaster, dock har jag den erfarenheten att de som spelar regeldetaljerade system sällan karaktärsspelar som de som spelar friform eller storyteller systemet.

Ser fram emot era svar!

MvH Oskar Ringdahl

P.S Om ni tycker att jag upprepar ordet karaktärsspelande mycket får ni ursäkta mig, till mitt försvar måste jag dock säga att jag är omgiven dagligen av jättemånga rollspelare, dock väldigt få som verkligen SPELAR ROLLER, så det får väl tolkas som en miljöskada :gremsmirk: D.S