Nekromanti Söker spelar och Sl till song of ice and fire rpg

illnon

Veteran
Hej så som titels avslöjar söker jag en Sl och spelar till att dra igång en kampanj i song of ice and fire. Det är just nu bara jag som är med i gruppen men ser fram emot många mer

Lite om mig då heter Axel bor i Stockholm söder om söder har spelat nästa uteslutande svenska rollspel drakar demoner 6 ,91 ,trugvang, eon 2,3,4 mutang ua och har väl spelat av och till i typ 20 är 29 år gammal. Pluggat till smed och är en av mina stora passioner i livet det va väl det om mig . Så låter intriger, stora bataljer , stick folk i ryggen och skydda ditt hus fanor och land som något för dig tveka inte att höra av dig

Mundo

Myrmidon
Tjena! Vart bor du?
Jag och mitt gäng ska precis starta en kampanj!

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Jag rekomenderar å det grövsta ett besök på Repetikon, vilket är ett minirollspelskonvent som hålls på Dragon's Lair på Kungsholmstorg i stockholm. Den andra torsdagen vajre månad (dvs om ungefär två veckor). Det ska komma upp en tråd om det här på forumet, men ibland kommer den upp väldigt sent. Det brukar börja klockan 18:00. Gå ditt, spela lite rollspel, träffa lite andra rollspelare i stockholm. Det är ett skitbra sätt att introducera sig lite och knyta lite kontakter.

ergo

Veteran
Rymdhamster;n94499 said:
Jag rekomenderar å det grövsta ett besök på Repetikon, vilket är ett minirollspelskonvent som hålls på Dragon's Lair på Kungsholmstorg i stockholm. Den andra torsdagen vajre månad (dvs om ungefär två veckor). [...]
Så den 11:e maj då kan en anta?

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Björn den gode;n95698 said:
Jag fattar inte. Är det forumet som leker med oss igen eller menar ni något annat än maj?
Nej, nej. Maj 2017.

Det borde även vara Repetikon den 11 Juni i år, i fall någon skulle råka vara intresserad av detta :emb:

illnon

Veteran
Kolla in min andra annons som är mer uppdaterad så får man veta vad som gäller nu