Nekromanti Söker spelare en gång till

The_Karlsson

Veteran
Hejsan.. Jag provade för lite drygt en månad sedan, och sedan dess har jag växt en liten bit både.. både på brädden å mitt ego :).. Så nu letar jag efter någon eller några som behöver en Sl i Eon i närheten av ängelholm. Och du/ni ska kunna ta er in till ängelholm minst en gång i veckan. Tacksam för svar.. PM:a mig eller skirv en rad till min epost zanzalazh@hotmail.com

Rickard

Urverk speldesign
Kolla i hans information till vänster [NT]

/[color:\\"green\\"]Han[/color] som där kunde läsa "Hemort: Ängelholm, Skåne"

Ceram

Hero
Ängelholm.

Var ligger Ängelholm för det första?
Menar du att din inte var med när elitserien var intressnt och inte hade för många matcher och Rögle var laget alla blev chockade om de förlorade emot?

/Ceram, som trodde alla visste var elitserielagen kom ifrån.

DarkMystic

Swordsman
Re: Ängelholm.

Menar du att din inte var med när elitserien var intressnt och inte hade för många matcher och Rögle var laget alla blev chockade om de förlorade emot?
VA?

/DarkMystic bara ännu mer förvirrad

Ceram

Hero
Har du hört talas om ishockey?

/DarkMystic bara ännu mer förvirrad
I sporten ishockey kallas den högst divisionen elitserien. Där spelar lag från olika platser i Sverige. Ett av dessa lag var under en peroiod som avslutades någon gång strax innan milleniumskiftet Rögle från Ängelholm. Därför visste var enda unge att Ängelholm låg i skåne och att alla måste besegra Rögle eftersom de var sämst.

/Ceram, Följer inte hockey numera. För mycket matcher och VM/WC flera gånger om året gör det omöjligt att orka följa med.

Snow

Swashbuckler
Re: Ja

stäm ner tonen lite va...
När du ställer så korkade frågon som "var ligger orten X" så får man väl anta att du inte är helt allvarligt och kan alltså komma med ett skämtsamt svar.

För övrigt kan jag tala om för dig att Ängelholm ligger i nordvästra skåne, ca 3 mil norr om helsingborg.

The_Karlsson

Veteran
tackar

tackar för att du fick rädsida på detta enormt svåra problemet :gremgrin: men fortfarande ingen som vill ha en SL.. detta börjar bli frustrerande

Re: tackar

ok sl = spelledare, ok. Men jag hade gärna varit sl men jag har aldrig kört varken rollspel elr liverollspel så ja vet inte. Var i Ängelholm bor du??? ja bor typ på södra.