Nekromanti Söker spelare för mysiga brädspelskvällar

Gardener

Champion
Jag söker folk att spela enklare brädspel med nån gång i veckan i Uppsala, främst spel från Looney Labs, Cheapass Games, Steve Jackson Games, Fantasy Flight Games och andra liknande spel, men självklart andra spel också. Vill även kunna prova en del av mina egentillverkade spel ibland.

Hellzon

Långsamma Vargen
Heck, why not. [/Feliath] Varannan onsdag är spikad för rollspel, och i sommar lämnar jag stan, men annars är jag på.

/Hellzon - spelnörd

Feliath

Swashbuckler
Jaförfan!

Jag har en mindre dräll med spel och okej med tid i veckorna. Torsdagar spelar vi rollspel, though, och utöver det tror jag inte att jag kan boka upp en specifik dag sådär. Men jag är på när jag kan, så count me in.

Var håken bor du egentligen, förresten?

/Feliath — Garbanzo Ouspenskaya may also be in

Eva Florén

Swashbuckler
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
Im Game

Men det hänger ju på vilka kvällar det faller in på... dvs. Jag kommer kunna komma typ varannan var tredje gång, men det hoppas jag inte spelar någon större roll. :gremsmile:

Kan dessutom tänkas dra med mig ett par tre fyra pers utöver min make som nödvändigtvis måste följa med eftersom annars rullar inga hjul till Uppsala.

Så säg bara till vilken dag och tid, så får vi se om vi blir
Jag
Jocke/Ulvtand
Mattias
Patrick
Kurt
och kanske någon till... :gremsmile:

Korpen

Hero
Det är brädspelskvällar på uplands onsdagar kl 19, så det är bara att titta förbi!
Skulle helt klart vilja spela unexploded cows :gremwink: