Nekromanti Söker spelare i Uddevalla

Doctor_Hell

Veteran
Skall nu efter flera år som småortskille flytta in till Uddevalla och söker därför folk boende i uddevalla med omnejd som är intresserade av rollspel ...

Jag kan tänka mig att starta en helt ny grupp om det finns intresserade eller att joina en redan existerande grupp antingen som spelare eller som spelledare

jag kommer att bo själv i en 2:rums lägenhet så kan även tänka mig att agera spellokal om det finns intresserade folk som vill spela :gremsmile:

lite kort om mig

jag är 28 år och har spelat/spelledit rollspel sen 12 -13 års åldern .

jag har spelat det mesta från brp till d20 och har inget direkt favortisystem utan kan tänka mig att spela det mesta sålänge det inte blir för indieflummigt ....

jag äger även en hel del rollspel som jag självklart är villig att dela med mig av till framtida spelkamrater

har inga direkta krav på folk jag spelar med förrutom att dom tycker om att spela och ha kul sen så är det kanske bra om det inte skiljer alltför mycket i ålder iaf inte nedått

skulle även helst se att dom jag spelar med kan spela 1 gång varje lr iaf varannan helg , helst då på söndagar

om det finns nån/några intresserade så hör av er i tråden eller skicka ett pm