Nekromanti Söker spelare (och ev. spelledare) i Kalmar

Tomp

Veteran
P.g.a. utflyttning har spelargruppen minskat och vi söker nu spelare över 25 år.

Foggmock

Myrmidon
Sån där ålderfacism tål vi inte! :gremwink:

Själv är jag arton men jag/vi söker mer eller mindre aktivt en mer eller mindre ny grupp - eller iallafall lite omväxling. du kan ju slänga mig ett PM om du är nyfiken trots allt. Det finns nog ingen här på forumet som är över 25 och från Kalmar, så jag är the next best thing. :gremtongue:

Tomp

Veteran
Orsaken till åldersgrejen beror på tidigare dåliga erfarenheter vid hög åldersskillnad. Jag kan tänka mig att prova er spelgrupp. Jag kan dock inte svara för andra. Kontakta mig på min e-post adress tomp115@hotmail.com ifall ni vill ha med mig så får vi se vad som händer.

Procellarum

Veteran
Annars kan vi som inte är 25+ satsa på något eget. Jag sitter och lusläser D&D 6 och hoppas kunna bli SL.(nybörjare just nu alltså). Vore kul om vi kunde få ihop ett gäng och spela lite.

Foggmock

Myrmidon
Tja, vårt gäng har spelat mycket Dod6 redan, men då vi är tre stycken som just gjort nya karaktärer till Expert vore det ju perfekt.

Eventuellt (alltså, om jag inte ska på personalfesten) blir det lir imorrn, annars på lördag. Ta och mejla mig, den finns i min profil, och berätta lite mer om dig själv, erfarenheter och så, så hörs vi.