Nekromanti söker spelare och spelledare i Stockholm

illnon

Veteran

en uppdatering

Hej jag och 2 till söker 2 spelare till och en Spelledare. Denna lilla grupp är precis ny uppstartad och finns i stockholm. Så inge specifika spel har blivit bestämda och så vill du influera gruppen du kommer spela i gör det smart val hoppa med nu. Det finns en lista över önskade spel som skulle vilja spelas lista är ej i någon form av prioritering ordning utan allt detta är saker vi skulle vilja spela. Så skull du vilja vara bara hör av dig finns här och även på smeden300@gmail.com och det går bra att kontakta mig där med

Lite mer om mig heter Axel mest spelat i ca 20 men vissa torr perioder har ute slutande spelat svenska eon, mutant , noir ,dod och så och har ett sug för att testas och upptäcka andra system och världar för börja bli lite tjatig med samma om och om igen..

på vilket sätt vi kommer spela och vilket rollspel kommer tas upp till diskussion när grupp fulltalig så att alla får sin röst hörd och det tycker jag är viktigt

önskar alla där ute lycka till med sin tärningar

listan

legend of the five rings

dragon age

a song of ice and fire game of thrones edition

dnd

exalted

death watch

black crusader

illnon

Veteran
det söka fler och vad som kommer spela är bestämt det kommer bli l5r alltså legend of the 5 rings så finns det intresse hör av dig o det så skriv så kommer du få mer information antingen här eller min mail som står högre upp