Nekromanti Söker spelare till multiplayer

CSPTT

Veteran
Hallå!

Nu var det så här jag var sugen att spela arcanum of steamworks and magick obscura och Dungeon Siege - Legends of Aranna.

Men som jag redan visste så går ju dessa underbara spel inte att spela multiplayer tills jag stötte på GameRanger.

Nu vill jag inte ge propaganda till nåt men jag blev verkligen glad att jag får spela dessa spel igen fast online med andra.

Men tyvärr så finns ju inte så många som minns dessa spel eller kanske har dom men jag testar ändå.

Så hela denna GameRanger ( googla ) kan ge sammalagt 8 spelare att spela med inom båda spelen.

Därför undrar jag om någon/några har lust att spela med mig från noll eller om ni har nåt sparat, nästa helg kanske, det vill säga lör eller sön kväll.

Runt 19:00 kan vara senare eller tidigare, vi kan diskutera saken.

Vill verkligen spela med andra folk än single player hur hemsk ( arcanum ) kartan än kan vara online.

Det är alltid roligare att spela med verkliga personer för man vet inte hur det kommer att gå.

Jag uppskattar att ni läste igenom och jag hoppas det finns någon/några som har dessa spel kvar och orkar spela lite och komma ihåg dom gammla tiderna.

Med Vänliga Hälsningar

Mig :gremlaugh:

Halvtand

Warrior
Legends of aranna är lite av en gammal favorit, mycket roligt spel. Men visst går det väl att spela i multiplayer? Vill minnas att jag slorat mig igenom den ett par gånger.

Det är det enda av de här spelem jag känner till, och jag kan visst tänka mig att hänga med på en genomspelning. Denna helgen är jag dock upptagen, men kanske nästa?

CSPTT

Veteran
jaja, det är lungt försöker spela lite då och då under fre till sön men som sagt GameRanger kanske har andra spel för dig så länge det är grattis så spela på:)

Achamian

Veteran
Arcanum är helt klart ett av de roligaste och bästa CRPG spelen någonsin!!!

Jag har det liggande någonstans, men ingen aning om var. Troligen har jag inte tid heller (fast du har väl klarat det vid det här laget?)