Söker spelare till The Fall of Arnor

Joined
15 Nov 2004
Messages
3,614
Location
Maastricht
Tänkte se om jag kan få ihop folk att spela detta med mig: Generationskampanj om Arnors fall | rollspel.nu

4-5 spelare över Discord då jag bor i Nederländerna.

Start? Någon gång i höst, typ September/Oktober.

Tänker att i omfång så blir det nog något likt The Great Pendragon Campaign, men känn inte att man måste vara med hela vägen.
Vi vet inte vad livet kastar i vår väg framöver.
Faller någon bort så rekryterar vi en ny spelare helt enkelt.

Kommer köra med TOR 2nd Edition med en del egensnickrade saker för downtime perioder väldigt inspirerade av Pendragon.

Intresserad?
 
Last edited:

Bifur

Veteran
Joined
28 Dec 2015
Messages
5,493
Jag tror inte jag kommer ha tid att vara med men jag är gärna med och tar del av upplägget om ni inte rycker det stör, tycker det låter superintressant.
 
Last edited:

Bifur

Veteran
Joined
28 Dec 2015
Messages
5,493
Vad tänker du dig?
Alltså hänga med i snacket om upplägget och så bara för att få ett grepp om det för framtiden (och kanske planka? 🙂). Men jag fattar om ni inte vill ha åskådare.
 

Bandobras_Took

Veteran
Joined
4 Dec 2020
Messages
57
Jag kan vara vikarie då. Måste man ha TOR? Jag har köpt det nya LOR roelplaying game, men där är ju reglerna omgjorda/konverterade till DD 5e.
Jag är hursomhelst en loremaster av rang när det kommer till världen. Har läst alla böckerna minst tio ggr typ :) Så är det någon som hoppar av så pinga mig eller pimma eller vad man nu säger.
 
Joined
15 Nov 2004
Messages
3,614
Location
Maastricht
Jag kan vara vikarie då. Måste man ha TOR? Jag har köpt det nya LOR roelplaying game, men där är ju reglerna omgjorda/konverterade till DD 5e.
Jag är hursomhelst en loremaster av rang när det kommer till världen. Har läst alla böckerna minst tio ggr typ :) Så är det någon som hoppar av så pinga mig eller pimma eller vad man nu säger.
Absolut!
Två andra som köat upp innan dig, men med ett avhopp och en spelare som inte ger gensvar så skulle du isf vara först på tur.
Det där blev komplicerat!
 
Top