Nekromanti Söker spelare

Sadeyes

Veteran
[color:\\"blue\\"] [/color] Jag skulle gärna vilja hitta rollspelare i Stockholm.
Jag har själv inte spelat någonting, vill gärna lära mig att komma igång, men inte hittat någon hjälp än, så snälla hör av mig, vill inte missa chansen att spela.

Mvh
Maria

Wictor

Warrior
Jag kan tipsa om vår föreningslokal som ligger vid Humlegården nära Tekniska Högskolan i Stockholm. Vi har en förening som utöver rollspel sysslar med en mängd andra olika spel samt lajv. Vi har även nybörjarkampanjer inom rollspel. På www.proxxi.org finns vägbeskrivning och mer information bland annat hur man kan anmäla sig till vår mail-lista. Man kan nästa alltid hitta nån att spela nåt med och finns det ingen som spelar just det man vill spela så kan man med största sannolikhet dra ihop kandidater att spela med. Vi har även ganska stor åldersspridning på våra medlemmar.

G

Guest

Guest
Häng med oss! Vi är 3 stycken, spelar Forgotten Realms och har just börjat. PCs är på levels 2-4. Vi har precis börjat med äventyret Return to the Keep on the Borderlands. Emaila eller ring 08-6699687. Caligula.